безнапонска пауза

English translation: period without power supply, dead time

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:безнапонска пауза
English translation:period without power supply, dead time
Entered by: Dragana Rajkov-Šimić

06:41 Nov 22, 2018
Serbian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
Serbian term or phrase: безнапонска пауза
Нужна опрема технолошког процеса I приоритета - опрема која треба да је стално расположива и која због свог значаја за одвијање технолошког процеса или својих конструктивних карактеристика практично не трпи прекиде у напајању (безнапонска пауза мора бити мања од 2 ms), и по својој природи се напаја беспрекидном једносмерном или наизменичном струјом.
Dragana Rajkov-Šimić
Serbia
period without power supply
Explanation:
Značenje je "prekid u napajanju", kao što i piše neposredno pre zagrade. Da bi se napravila razlika, "prekid u napajanju" bio mogao da bude "power supply interruption", a "beznaponska pauza" - "a period without power supply".
Selected response from:

Olivera Ristanovic-Santrac
United Kingdom
Grading comment
Hvala puno!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1dead time
Natasa Stankovic
4 +1period without power supply
Olivera Ristanovic-Santrac


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
period without power supply


Explanation:
Značenje je "prekid u napajanju", kao što i piše neposredno pre zagrade. Da bi se napravila razlika, "prekid u napajanju" bio mogao da bude "power supply interruption", a "beznaponska pauza" - "a period without power supply".

Olivera Ristanovic-Santrac
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala puno!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daryo: my personal preference, but the other answer is also OK.
6 hrs
  -> Hvala.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dead time


Explanation:

IEC (International Electrotechnical Commission) - Electropedia
- en - dead time
the time during automatic reclosing when the power line or phase is not connected to any network voltage
- sr - безнапонска пауза, ж јд
http://www.electropedia.org/iev/iev.nsf/display?openform&iev...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2018-11-22 11:48:05 GMT)
--------------------------------------------------

Koliko vidim „dead time“ se koristi u raznim oblastima elektrotehnike, pa čak i šire :

https://www.google.com/search?num=100&client=firefox-b-ab&ei...

Ako imate sumnje, trebalo bi proveriti sa nekim elektro-inženjerom.

Natasa Stankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: To sam i ja našla, ali to je u oblasti Power system protection/Automatic control equipment, dakle odnosi se na prekidace - da li se isti termin upotrebljava i u slučaju prekida u napajanju uređaja?

Asker: Hvala vam puno!

Asker: Steta sto samo za jedan odgovor mogu da dodelim poene...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daryo
4 hrs
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search