str. ecc.

English translation: Bachelor of Applied Science in Economics

12:12 Jan 3, 2011
Serbian to English translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters / Occupation/title
Serbian term or phrase: str. ecc.
Imam spisak ljudi i njihovih zanimanja, uglavnom iz oblasti zdravstva i prava. Pored imena ove žene nalazi se skraćenica str. ecc. Rečenica glasi: Zapisnik vodila XY, str. ecc., sekretar etičkog odbora.
Sladjana Daniels
Serbia
English translation:Bachelor of Applied Science in Economics
Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bachelor's_degree

Po ovoj podeli bi trebalo da bude navedeno!

--------------------------------------------------
Note added at 1 day45 mins (2011-01-04 12:57:39 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.navidiku.rs/Beograd/grad/1/kategorija/63/podkat/3...

U prilog tvrdnji da strukovne studije traju 3 godine u Srbiji, pa ako postoje studije postoji i strukovni ekonomista, s tim da mozete videti da se na sajtu pojavljuje skracenica u drugacijoj formi, ali je definitivno applied, na osnovu podele Ministarstva, ako nadjem poslacu.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days1 hr (2011-01-05 13:25:59 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Sladjana Moze i jedna i druga.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days1 hr (2011-01-05 13:29:16 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://www.pc.ctc.edu/academics/bas/default.asp

Kao i varijanta BAS in Economics, pogledajte!
Selected response from:

Natasa Djurovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Bachelor of Applied Science in Economics
Natasa Djurovic
3Ec.S. (Economic Specialist)
M. Vučković
Summary of reference entries provided
zoe1

Discussion entries: 3





  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Ec.S. (Economic Specialist)


Explanation:
vi.
http://www.proz.com/kudoz/croatian_to_english/education_peda...

gde se za univ.spec.oec kaže da je sveučilišni specijalist ekonomije, a
ako idemo tom logikom onda je npr.
Željko Šajatović str. spec. ecc
stručni specijalista ekonomije što dosta liči na vaš slučaj pa zato predlažem isti odgovor sa istom referencom
http://en.wikipedia.org/wiki/Specialist_degree

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2011-01-03 22:43:25 GMT)
--------------------------------------------------

nisam siguran ali da li se vaš termin pominje možda u bosanskom ili hrvatskom kontekstu, linkovi na koje sam nailazio na netu potiču sa tih područja?

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2011-01-03 23:14:46 GMT)
--------------------------------------------------

ako je zvanje definitvno stečeno u Srbiji možda je onda u pitanju specijalista ekonomskih nauka, takvih referenci i ima na netu tipa
1982. Specijalista ekonomskih nauka u obasti finansija na Pravnom fakultetu u NIšu
http://www.eknfak.ni.ac.rs/stuff.php?lang=srl&stuff_id=22
mada je naravno sve to pomalo opskurno

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2011-01-03 23:15:45 GMT)
--------------------------------------------------

mislim na skraćenice i nepotpune nazive zanimanja, titula i sl.

M. Vučković
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
Notes to answerer
Asker: Da li u Srbiji postoji stručni specijalista ekonomije?

Asker: Ne, nažalost, reč je o Beogradu.


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bachelor of Applied Science in Economics


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bachelor's_degree

Po ovoj podeli bi trebalo da bude navedeno!

--------------------------------------------------
Note added at 1 day45 mins (2011-01-04 12:57:39 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.navidiku.rs/Beograd/grad/1/kategorija/63/podkat/3...

U prilog tvrdnji da strukovne studije traju 3 godine u Srbiji, pa ako postoje studije postoji i strukovni ekonomista, s tim da mozete videti da se na sajtu pojavljuje skracenica u drugacijoj formi, ali je definitivno applied, na osnovu podele Ministarstva, ako nadjem poslacu.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days1 hr (2011-01-05 13:25:59 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Sladjana Moze i jedna i druga.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days1 hr (2011-01-05 13:29:16 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://www.pc.ctc.edu/academics/bas/default.asp

Kao i varijanta BAS in Economics, pogledajte!

Natasa Djurovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hvala puno!

Asker: Pokušavam da pronađem skraćenicu za Bachelor of Applied Economics, jer mi to treba, pa vidim na Netu da može BAppEc ili BApplEcon.





Reference comments


1 hr peer agreement (net): +1
Reference

Reference information:
Jedino što mi pada napamet je da je ecc. skraćenica za ekonomistu. Viđala sam to često. A ovo str. možda znači strukovni. Vidim da postoje strukovni ekonomisti.
Inače, najbolje pitajte klijenta.

zoe1
Works in field
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat, Native in SerbianSerbian
Note to reference poster
Asker: Da, hvala puno. I ja sam viđala dipl. ecc., a ovde nisam bila sigurna o čemu se radi, pogotovo što je ona sekretar etičkog odbora, pa mi bilo čudno što navode da je ekonomista, kakve to veze ima?! :) Ali verovatno se o tome radi.


Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Natasa Djurovic
9 hrs
  -> Hvala Nataša!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search