komunalni red

English translation: cleanliness of public areas

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:komunalni red
English translation:cleanliness of public areas
Entered by: Bogdan Petrovic

11:29 Apr 10, 2015
Serbian to English translations [PRO]
Government / Politics / city government
Serbian term or phrase: komunalni red
Grad uređuje i obezbeđuje uslove obavljanja i razvoja komunalnih
delatnosti; osniva javna preduzeća za obavljanje komunalnih
delatnosti na određenom području; uređuje komunalni red u Gradu i
način odlaganja komunalnog otpada;
Bogdan Petrovic
Serbia
cleanliness of public areas
Explanation:
Maintains cleanliness of public areas. Dakle misli se na cistocu javnih mesta.
Selected response from:

WPBranko
Serbia
Grading comment
Hvala! Čini mi se da je to najbolje rešenje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cleanliness of public areas
WPBranko
3 -1utility/municipal (public) order
Natasa Djurovic
Summary of reference entries provided
ZAKON O KOMUNALNIM DELATNOSTIMA
Daryo

Discussion entries: 1





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
utility/municipal (public) order


Explanation:
Tako nekako...

Natasa Djurovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Daryo: "public order" tkz "javni red i mir" je posao policije, ne komunalaca
4 hrs

21 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cleanliness of public areas


Explanation:
Maintains cleanliness of public areas. Dakle misli se na cistocu javnih mesta.

WPBranko
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala! Čini mi se da je to najbolje rešenje.




Reference comments


1 day 17 hrs
Reference: ZAKON O KOMUNALNIM DELATNOSTIMA

Reference information:
Pojam komunalne delatnosti

Član 2

Komunalne delatnosti u smislu ovog zakona su delatnosti pružanja komunalnih usluga od značaja za ostvarenje životnih potreba fizičkih i pravnih lica kod kojih je jedinica lokalne samouprave dužna da stvori uslove za obezbeđenje odgovarajućeg kvaliteta, obima, dostupnosti i kontinuiteta, kao i nadzor nad njihovim vršenjem.

Komunalne delatnosti su delatnosti od opšteg interesa.

Komunalne delatnosti su:

1) snabdevanje vodom za piće;

2) prečišćavanje i odvođenje atmosferskih i otpadnih voda;

3) proizvodnja i distribucija toplotne energije;

4) upravljanje komunalnim otpadom;

5) gradski i prigradski prevoz putnika;

6) upravljanje grobljima i pogrebne usluge;

7) upravljanje javnim parkiralištima;

8) obezbeđivanje javnog osvetljenja;

9) upravljanje pijacama;

10) održavanje ulica i puteva;

11) održavanje čistoće na površinama javne namene;

12) održavanje javnih zelenih površina;

13) dimničarske usluge;

14) delatnost zoohigijene.

Komunalne delatnosti iz stava 3. tač. 1) do 4) ovog člana su delatnosti od opšteg ekonomskog interesa u smislu propisa o zaštiti potrošača.

Skupština jedinice lokalne samouprave može kao komunalne odrediti i druge delatnosti od lokalnog interesa i propisati uslove njihovog obavljanja, u skladu sa stavom 1. ovog člana.

http://www.paragraf.rs/propisi/zakon_o_komunalnim_delatnosti...

Daryo
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search