povratak u poslednje sačuvano stanje

English translation: restore (last) saved system state

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:povratak u poslednje sačuvano stanje
English translation:restore (last) saved system state
Entered by: Bogdan Petrovic

06:59 Mar 30, 2012
Serbian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / games of chance
Serbian term or phrase: povratak u poslednje sačuvano stanje
Zahtev će za izdavanje odobrenja za pružanje igara na sreću putem sredstava elektronske komunikacije sadržaće:

4) Opis sistema za čuvanje stanja sistema (backup);


5) Opis sistema za povratak u poslednje sačuvano stanje.
Bogdan Petrovic
Serbia
restore (last) saved system state
Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/System_Restore
http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc736611(v=ws.10)...
http://support.microsoft.com/kb/240363
Selected response from:

sanjamil
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2restore (last) saved system state
sanjamil
4return to the last saved state
Mira Stepanovic


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
return to the last saved state


Explanation:
Trebalo bi da bude to, kod PC-a se vraćamo na poslednji sačuvani datum (return to the last saved date).
http://docs.oracle.com/cd/E23943_01/doc.1111/e15176/alt_flw_...
Cancel to return the process instance to its last saved state. The process continues in the running state.

http://www.google.rs/search?q=return to last saved state&ie=...



Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
restore (last) saved system state


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/System_Restore
http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc736611(v=ws.10)...
http://support.microsoft.com/kb/240363

sanjamil
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Goran Tasic: Da, "restore" je pravi termin u ovom slučaju.
48 mins
  -> Da, slazem se.

neutral  Mira Stepanovic: Ovde se radi o formulaciji u izvornom tekstu, "system restore" je oporavak sistema a ovde se traži "povratak u poslednje sačuvano stanje".
1 hr

agree  Daniela Slankamenac: Sistem bi kreirao tzv. tačke povratka (Restore Points), na koje bi korisnik mogao da se vrati u slučaju određene havarije sistema. http://software.benchmark.rs/how_to/how_to_sreivanje_windows...
4 hrs
  -> Da.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search