Vane

English translation: lopatica

16:07 Apr 15, 2016
Serbian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / Uputstvo za upotrebu
Serbian term or phrase: Vane
Deo klime koji usmerava pravac vazduha. Sa engleskog kada se prevede znači vetrokaz, a mene interesuje da li postoji neka stručnija reč baš karakteristična za klima uređaje.
nikolajovanovic
Serbia
English translation:lopatica
Explanation:
www.steelsoft.rs/pdf/RAC_2015_srb_final%20LG.pdf

Jedinstvene lopatice ventilatora visokog pritiska kompanije LG i vrlo efikasan ventilator širokih lopatica spoljne jedinice, zaslužni su za

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2016-04-15 16:24:42 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.google.rs/search?q=lopatice ventilatora&biw=1366...
Selected response from:

Gordana Sujdovic
Serbia
Grading comment
Hvala puno!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4krilce
sofijana
4lopatica
Gordana Sujdovic


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vane
lopatica


Explanation:
www.steelsoft.rs/pdf/RAC_2015_srb_final%20LG.pdf

Jedinstvene lopatice ventilatora visokog pritiska kompanije LG i vrlo efikasan ventilator širokih lopatica spoljne jedinice, zaslužni su za

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2016-04-15 16:24:42 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.google.rs/search?q=lopatice ventilatora&biw=1366...

Gordana Sujdovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala puno!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
krilce


Explanation:
"... klima uređaj imaju krilce na unutrašnjoj jedinici koje može da se okrene za 360 stepeni, tako da pravac duvanja vazduha usmerimo u pravac koji želimo."

Krilca su na unutrašnjoj jedinici, a lopatice na spoljnoj.

sofijana
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search