kolaudacioni postupci

English translation: (qualitative) acceptance of finished works (jobs)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:kolaudacioni postupci
English translation:(qualitative) acceptance of finished works (jobs)
Entered by: Mira Stepanovic

17:36 Nov 27, 2006
Serbian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Serbian term or phrase: kolaudacioni postupci
Za sve obaveze i prava upotrebljavaju se klauzule iz Gradbene pogodbe od dana...sklopljene izmedju..., a to narocito vazi za:
-....
-....
- kolaudacione postupke.

Sa colaudation nalazim samo ceske i albanske sajtove. Da li neko zna sta ovo znaci?
srkik
Serbia
(qualitative) acceptance of finished works (jobs)
Explanation:
kolaudacija (lat. collaudatio) pohvaljivanje, pohvala; zvaničan pregled gradjevina radi proveravanja da li njihova izrada odgovara ugovoru - Leksikon stranih reči i izraza , M. Vujaklija

to bi trebalo da bude tehnički prijem (radova) po prethodnoj definiciji -
qualitative acceptance of finished works (job) - ref. Srpsko-engleski ekonomski rečnik - V. Gligorijević
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Mora da je tako, odgovara kontekstu. Hvala vam na pomoci!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1(qualitative) acceptance of finished works (jobs)
Mira Stepanovic
3 -1consolidation proceeding
KRAT (X)


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(qualitative) acceptance of finished works (jobs)


Explanation:
kolaudacija (lat. collaudatio) pohvaljivanje, pohvala; zvaničan pregled gradjevina radi proveravanja da li njihova izrada odgovara ugovoru - Leksikon stranih reči i izraza , M. Vujaklija

to bi trebalo da bude tehnički prijem (radova) po prethodnoj definiciji -
qualitative acceptance of finished works (job) - ref. Srpsko-engleski ekonomski rečnik - V. Gligorijević

Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 19
Grading comment
Mora da je tako, odgovara kontekstu. Hvala vam na pomoci!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Goran Tasic
2 hrs
  -> Hvala Gorane!

910 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
consolidation proceeding


Explanation:
postup=procedure

KRAT (X)
Native speaker of: Creek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Mira Stepanovic: no
9 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search