Postupanje, postupati

English translation: Proceeding, acting

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:Postupanje, postupati
English translation:Proceeding, acting
Entered by: Bogdan Petrovic

10:13 Dec 29, 2016
Serbian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / criminal liability of legal entities
Serbian term or phrase: Postupanje, postupati
Ovo posebno što procesnopravne odredbe sadržane u zakonu proširuju obaveze organa postupka u smislu zakonitosti postupanja i zaštite pravnog lica u krivičnom postupku (postavljanje predstavnika, redosled ispitivanja na glavnom pretresu i sl.), te bi propisivanje pravila postupka sadržanog u jednom zakonu svakako bilo praktičnije i celishodnije rešenje.

Iako je tema ovog referata „Analiza primene zakona o odgovornosti pravnih lica za krivična dela“, podaci o postupanju javnih tužilaštava u progonu tih dela ukazuju da je predmet analize, zapravo, nepostupanje, odnosno nemogućnost postupanja javnih tužilaštava po ovom zakonu, zbog čega postoji potreba da se ukaže na moguće uzroke, koji su do toga doveli.

Zakon o prekršajima:”Odgovornost pravnog lica-Član 27.-Pravno lice je odgovorno za prekršaj učinjen radnjom ili propuštanjem dužnog nadzora organa upravljanja ili odgovornog lica ili radnjom drugog lica koje je u vreme izvršenja prekršaja bilo ovlašćeno da postupa u ime pravnog lica.”
Bogdan Petrovic
Serbia
Proceeding, acting
Explanation:
Pošto mislim da je u pitanju dilema oko postupanja zbog postupka (i to, kao i obično, na sto načina) predlažem:

zakonitost postupanja - legality of proceedings (legality of course of action taken)
postupanje javnih tužilaštava - public prosecutors' proceedings - actions taken by the public prosecutors...
postupati u ime - acting on behalf

"Most of the time, the noun proceeding is used in law to show that a sequence of actions have taken place"


Selected response from:

Vesna Maširević
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Proceeding, acting
Vesna Maširević
4process, procedure; to deal, to act, to proceed
Natasa Stankovic


Discussion entries: 3





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
postupanje, postupati
process, procedure; to deal, to act, to proceed


Explanation:

B. Vukičević - Pravni rečnik sr-en:
- postupanje > process, procedure
- postupati > to deal, to act, to proceed, to handle

Natasa Stankovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 36

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Proceeding, acting


Explanation:
Pošto mislim da je u pitanju dilema oko postupanja zbog postupka (i to, kao i obično, na sto načina) predlažem:

zakonitost postupanja - legality of proceedings (legality of course of action taken)
postupanje javnih tužilaštava - public prosecutors' proceedings - actions taken by the public prosecutors...
postupati u ime - acting on behalf

"Most of the time, the noun proceeding is used in law to show that a sequence of actions have taken place"




Vesna Maširević
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 43
Grading comment
Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search