posloprimac

English translation: employee

10:01 Dec 13, 2018
Serbian to English translations [Non-PRO]
Law/Patents - Law (general) / Employment
Serbian term or phrase: posloprimac
Prednosti privremenog zapošljavanja - Posloprimci
Obveze agencije prema ustupljenom radniku
Agencija sa radnikom sklapa ugovor o radu za privremeno obavljanje poslova.
Prije upućivanja ustupljenog radnika korisniku, agencija ga je dužna upoznati s posebnim profesionalnim znanjima ili vještinama za obavljanje posla kod korisnika.
Agencija je dužna ustupljenom radniku isplatiti ugovorenu plaću za obavljeni rad kod korisnika i u slučaju kada korisnik ne ispostavi agenciji obračun za isplatu plaće
tanjakorama
English translation:employee
Explanation:
Izgleda da je već bilo na Proz, vidite drugi link

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-12-13 11:47:54 GMT)
--------------------------------------------------

I meni se čini da se o tome radi, ali mislim da je posloprimac svakako employee, bio on zaposlen na određeno ili neodređeno vreme. I privremeni zaposleni je employee, konkretno temporary employee. Pogledajte npr.
https://www.thebalancecareers.com/temporary-employees-191827...

Mislim da je u odsustvu dodatne kvalifikacije (temporary, npr.) to samo employee
Selected response from:

Dragana Rajkov-Šimić
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1employee
Dragana Rajkov-Šimić
3 +1short-term worker/employee
milena beba


Discussion entries: 7





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
employee


Explanation:
Izgleda da je već bilo na Proz, vidite drugi link

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-12-13 11:47:54 GMT)
--------------------------------------------------

I meni se čini da se o tome radi, ali mislim da je posloprimac svakako employee, bio on zaposlen na određeno ili neodređeno vreme. I privremeni zaposleni je employee, konkretno temporary employee. Pogledajte npr.
https://www.thebalancecareers.com/temporary-employees-191827...

Mislim da je u odsustvu dodatne kvalifikacije (temporary, npr.) to samo employee


    https://books.google.rs/books?id=0xdgDwAAQBAJ&pg=PT413&lpg=PT413&dq=posloprimac+employee&source=bl&ots=SKo5ZN7gbe&sig=NNx28PytID3z1zxY8EKcs8
    https://tam.proz.com/personal-glossaries/entry/8459231-posloprimac-employee?print=1&hide_tv_event_popup=1
Dragana Rajkov-Šimić
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
Notes to answerer
Asker: Zašto se toga nismo ranije setili. Nekada je to bio zaposleni. Da li možemo da nađemo izraz koji će ukazati na nesigurne, privremene oblike rada? mislim da se ovde o tome radi.

Asker: I na prozu ima svašta. Zato se i konsultujemo. :)

Asker: Da, sada tako. Vidim i u CG ga koriste. Videćemo šta će biti kod nas. Hvala!

Asker: Uzgred, kako rešavate, ako imate, "povremeni poslovi"... možda će me grditi admin...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marija Jankovic: temporary employee
23 hrs
  -> Hvala puno

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
short-term worker/employee


Explanation:
Ovde je u pitanju vrlo specifična tema na berzi rada, kao i kategorija ‘zaposlenih’

short-term/precarious workers

Precarious workers are those who fill permanent job needs but are denied permanent employee rights.
Permanent employment across a number of sectors has shifted to precarious jobs through outsourcing, use of employment agencies, and inappropriate classification of workers as “short-term” or “independent contractors.”
https://laborrights.org/issues/precarious-work



--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2018-12-13 13:25:54 GMT)
--------------------------------------------------

povremeni poslovi su :
occasional employment - happening or done sometimes but not often : not happening or done in a regular or frequent way. : sometimes doing a particular job or activity.


milena beba
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 61

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marija Jankovic: short-term worker
21 hrs
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search