štetnik

English translation: tortfeasor/wrongdoer

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:štetnik
English translation:tortfeasor/wrongdoer
Entered by: Bogdan Petrovic

23:48 Dec 5, 2013
Serbian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Patents, Trademarks, Copyright
Serbian term or phrase: štetnik
Ovde je važno podsetiti se da svaka naknada ne mora predstavljati pun iznos trostruke uobičajene, već može biti u rasponu od uobičajene naknade, do tog limita, što bi trebalo da zavisi od krivice povredioca prava (dolus, culpa lata), koji se tu ne posmatra kao štetnik.
Bogdan Petrovic
Serbia
tortfeasor/wrongdoer
Explanation:
tortfeasor: štetnik (onaj koji je svojim činjenjem ili propuštanjem prouzrokovao štetu)
Džepni pravni rečnik, Željko Kuvizić

Tortfeasor: A wrongdoer; an individual who commits a wrongful act that injures another and for which the law provides a legal right to seek relief; a defendant in a civil tort action.
http://legal-dictionary.thefreedictionary.com/Tortfeasor

A person who commits a tort (civil wrong), either intentionally or through negligence.
http://www.law.cornell.edu/wex/tortfeasor

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2013-12-06 04:09:14 GMT)
--------------------------------------------------

Šteta je umanjenje nečije imovine (materijalna šteta) i sprečavanje njenog povećanja (izmakla korist), kao i nanošenje drugome fizičkog ili psihičkog bola ili straha (nematerijalna šteta) (ZOO čl. 155).Štetnik<b/> ili dužnik naknade štete je lice koje je prouzrokovalo štetu. Oštećeni ili žrtva je lice kome je prouzrokovana šteta i koji ima pravo na naknadu štete.
http://www.restitucija.co.rs/naknada-stete
Selected response from:

Maja Jovanovic
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1tortfeasor/wrongdoer
Maja Jovanovic
4perpetrator
LogosART


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
perpetrator


Explanation:
perpetrator — štetnik, učinilac štetne, radnje
http://www.scribd.com/doc/97968854/APPLIED-BUSINESS-LAW


LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Daryo: that's normally used in criminal cases // any ref that is not a translation?
6 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tortfeasor/wrongdoer


Explanation:
tortfeasor: štetnik (onaj koji je svojim činjenjem ili propuštanjem prouzrokovao štetu)
Džepni pravni rečnik, Željko Kuvizić

Tortfeasor: A wrongdoer; an individual who commits a wrongful act that injures another and for which the law provides a legal right to seek relief; a defendant in a civil tort action.
http://legal-dictionary.thefreedictionary.com/Tortfeasor

A person who commits a tort (civil wrong), either intentionally or through negligence.
http://www.law.cornell.edu/wex/tortfeasor

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2013-12-06 04:09:14 GMT)
--------------------------------------------------

Šteta je umanjenje nečije imovine (materijalna šteta) i sprečavanje njenog povećanja (izmakla korist), kao i nanošenje drugome fizičkog ili psihičkog bola ili straha (nematerijalna šteta) (ZOO čl. 155).Štetnik<b/> ili dužnik naknade štete je lice koje je prouzrokovalo štetu. Oštećeni ili žrtva je lice kome je prouzrokovana šteta i koji ima pravo na naknadu štete.
http://www.restitucija.co.rs/naknada-stete

Maja Jovanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daryo
2 hrs
  -> Hvala.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search