Preglednost

English translation: for easy reference

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:Preglednost
English translation:for easy reference
Entered by: Bogdan Petrovic

08:48 Feb 17, 2015
Serbian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Patents, Trademarks, Copyright / industrial design
Serbian term or phrase: Preglednost
Ово прецизирање је у складу са одредбом Директиве 98/71 којом је уређено ограничење права на индустријски дизајн и на неопходност уношења ове измене указано је од стране Европске комисије на основу анализе усклађености важећег закона. Такође, из разлога прегледности, извршена је пренумерација одредаба којима се таксативно набрајају случајеви ограничења права на индустријски дизајн.
Bogdan Petrovic
Serbia
for easy reference
Explanation:
u smislu radi preglednosti...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2015-02-17 11:51:02 GMT)
--------------------------------------------------

https://books.google.rs/books?id=3MhT8JtDRXQC&pg=PA455&lpg=P...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2015-02-17 11:56:00 GMT)
--------------------------------------------------

Po meni ovo je odlicno resenje za preglednost teksta zakona.
Selected response from:

Natasa Djurovic
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2for easy reference
Natasa Djurovic
3for better visibility
sofijana
Summary of reference entries provided
visibility
sofijana

  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
for better visibility


Explanation:
videti referencu

sofijana
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
for easy reference


Explanation:
u smislu radi preglednosti...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2015-02-17 11:51:02 GMT)
--------------------------------------------------

https://books.google.rs/books?id=3MhT8JtDRXQC&pg=PA455&lpg=P...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2015-02-17 11:56:00 GMT)
--------------------------------------------------

Po meni ovo je odlicno resenje za preglednost teksta zakona.

Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  sofijana: for easy reference = radi lakšeg snalaženja, upravo u tom kontekstu upotrebljeno i u linku koji ste naveli
2 hrs
  -> Smisao je da se prenumerisani tekst lakse nadje u tekstu zakona.

agree  bonafide1313: http://www.oxfordlearnersdictionaries.com/definition/english...
2 hrs
  -> Hvala Jadranka!

agree  Gordana Sujdovic: ...ili: for ease of reference
2 days 22 hrs
  -> Hvala!




Reference comments


2 hrs
Reference: visibility

Reference information:
http://www.o-sta.com/msg.php?id=13683

Increased visibility = Izboljšana preglednost

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2015-02-17 11:52:08 GMT)
--------------------------------------------------

@ Asker> Pretpostavljam da ste mislili na "preglednost" (ne na "prednost"). U referentnom linku je objašnjena preglednost jednog softverskog paketa... tako da je to samo jedan od pregloga.

sofijana
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Note to reference poster
Asker: Radi se o prednosti teksta zakonskog rešenja.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search