програмскa концепцијa

English translation: media concept

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:програмскa концепцијa
English translation:media concept
Entered by: Bogdan Petrovic

19:20 Mar 1, 2013
Serbian to English translations [PRO]
Media / Multimedia
Serbian term or phrase: програмскa концепцијa
Издавач има право на утврђивање и спровођење програмске концепције медија.
Bogdan Petrovic
Serbia
media concept
Explanation:
http://ymsc.commons.yale.edu/files/2009/09/guillory.pdf
Selected response from:

Natasa Djurovic
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Broadcast programming
Bojan Cimbaljević
3media programming
zoe1
3media concept
Natasa Djurovic
Summary of reference entries provided
programska koncepcija
zoe1

  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Broadcast programming


Explanation:
Ovde se koncept u engleskom uopšte ne pominje. Izraz se odnosi na programsku šemu.

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2013-03-02 06:57:09 GMT)
--------------------------------------------------

Upravo se o tome i radi, u engleskom ne postoji taj "generalni" pojam, znam da sam taj problem imao i ranije u prevođenju svojih tekstova. Dakle, kod njih se podrazumeva da emiter slobodbo uređuje svoj program i izraz "programska koncepcija" jednostavno ne postoji. Pitanje je šta je uopšte i na srpskom prog. koncepcija ako nije skup svih sadržaja koji se prikazuju na jednom kanalu.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Broadcast_programming
Bojan Cimbaljević
Serbia
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Programska šema i programska koncepcija nisu isto. Programska šema praktično predstavlja ono što se tog i tog dana/nedelje/meseca emituje, dok je programska koncepcija generalni pojam... Nisam siguran da je to to.


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
media concept


Explanation:
http://ymsc.commons.yale.edu/files/2009/09/guillory.pdf

Natasa Djurovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
media programming


Explanation:
Kao u ref.

zoe1
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4




Reference comments


23 hrs
Reference: programska koncepcija

Reference information:
Poslaću vam nekoliko referenci. Mislim da imate pravo kad kažete da programska koncepcija i šema nisu isto. Programska šema bi bilo scheduling, na primer tv programska šema po satnici i sa opisom emisija. Verovatno se pod koncepcijom podrazumeva vrsta programa po kategorijama, informativni, muzički, sport, itd. Vi to sigurno znate jer ste radili na tv.
http://en.wikipedia.org/wiki/Broadcast_programming#Theming
http://www.rabsrbija.com/baza-radio-stanica.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Television_program
Ali u nekim tekstovima su ova dva termina upotrebljena interchangeable
http://www.cybercollege.com/frtv/frtv028.htm

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2013-03-02 19:03:17 GMT)
--------------------------------------------------


television program -Not to be confused with broadcast programming.


--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2013-03-02 19:11:27 GMT)
--------------------------------------------------

http://tofudi.com/read-file/media-programming-strategies-and...

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2013-03-02 19:11:57 GMT)
--------------------------------------------------

Možda media programming

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2013-03-02 19:13:38 GMT)
--------------------------------------------------

ili media strategies

zoe1
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search