уређење

English translation: landscaping

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:уређење
English translation:landscaping
Entered by: Dejan Škrebić

13:19 May 10, 2010
Serbian to English translations [PRO]
Tourism & Travel / Ecology
Serbian term or phrase: уређење
Еколошко друштво планира „чишћење и уређење ријеке“. Чишћење подразумијева уклањање смећа. Уређење подразумијева постављање клупа и столова за излетнике, уређивање стаза за шетање итд.
Dejan Škrebić
Bosnia and Herzegovina
landscaping
Explanation:
landscaping-uređenje zemljišta, pejzažna arhitektura
Po Građevinskom rečniku Branka Vukićevića - uređenje zemljišta (po završenoj gradnji nekog objekta) - landscaping.
Nadam se da će biti od neke pomoći

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2010-05-10 17:01:20 GMT)
--------------------------------------------------

Jeste li pogledali ovaj link na wikiju, možda pomogne: http://en.wikipedia.org/wiki/Landscaping
Selected response from:

Marija Nenadovic
Serbia
Grading comment
Хвала.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6landscaping
Marija Nenadovic
3 +1setup
Mirjana Vlatkovic


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
setup


Explanation:
to je izraz koji mi je odmah pao na pamet, koji možda može da se uklopi u traženi kontekst...

Mirjana Vlatkovic
New Zealand
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vuk Vujosevic: samo se ne uredjuju rijeke no obale "banks" po mome
56 mins
  -> Hvala!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
landscaping


Explanation:
landscaping-uređenje zemljišta, pejzažna arhitektura
Po Građevinskom rečniku Branka Vukićevića - uređenje zemljišta (po završenoj gradnji nekog objekta) - landscaping.
Nadam se da će biti od neke pomoći

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2010-05-10 17:01:20 GMT)
--------------------------------------------------

Jeste li pogledali ovaj link na wikiju, možda pomogne: http://en.wikipedia.org/wiki/Landscaping

Marija Nenadovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Хвала.
Notes to answerer
Asker: Хвала.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MarijaL (X): slazem se. http://landscaping.savvy-cafe.com/a-guide-to-landscaping-a-s...
19 mins
  -> Hvala

agree  Milena Chkripeska
8 hrs
  -> Hvala Milena!

agree  Mira Stepanovic
14 hrs
  -> Hvala!

agree  Natasa Djurovic
14 hrs
  -> Hvala!

agree  Bogdan Petrovic
15 hrs
  -> Hvala!

agree  Cedomir Pusica
17 hrs
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search