KudoZ home » Serbian » Economics

rukovodilac pravnog lica

Serbian translation: odgovorno lice u pravnom licu


10:53 Apr 9, 2008
Serbian to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
Serbian term or phrase: rukovodilac pravnog lica
Dokument je o Toku novca i na kraju dokumenta treba da stoji potpis rukovodioca pravnog lica ali ne znam kako prevesi taj termin
vila82
Serbian translation:odgovorno lice u pravnom licu
Explanation:
To je terminologija Zakona o radu, a na engleski kad se prevede zvuci ovako: A responsible preson in a legal entity, ili company.
Pravno lice jeste legal entity ali moze da se prevede i sa
Company.
Sve u svemu, rukovodilac pravnog lica je jednostavno Director of Company
Selected response from:

tanjakorama
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2odgovorno lice u pravnom licu
tanjakorama
4manager of the legal entityBogdan Petrovic


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
manager of the legal entity


Explanation:
to je onako rudimentarno, trebalo bi da je to to. Verovatno može da se kaže i drugačije.


    Reference: http://www.google.com/search?hl=en&as_q=&as_epq=the+manager+...
Bogdan Petrovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
odgovorno lice u pravnom licu


Explanation:
To je terminologija Zakona o radu, a na engleski kad se prevede zvuci ovako: A responsible preson in a legal entity, ili company.
Pravno lice jeste legal entity ali moze da se prevede i sa
Company.
Sve u svemu, rukovodilac pravnog lica je jednostavno Director of Company

tanjakorama
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero: Director of Company
2 days2 hrs

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
15 days