Strukovni medicnski radiolog

English translation: Bachelor of medical radiology (appl.)

Serbian term or phrase:Strukovni medicinski radiolog
English translation:Bachelor of medical radiology (appl.)
Entered by: Sladjana Daniels

20:42 May 27, 2018
Serbian to English translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Radiology
Serbian term or phrase: Strukovni medicnski radiolog
Lice koje je završilo visoku medicinsku školu. U pitanju je upis u imenik Komore medicinskih sestara i tehničara Srbije
Marija Milosevic
Serbia
Bachelor of medical radiology (appl.)
Explanation:
Pogledajte Zakon o visokom obrazovanju, član 110.

U međunarodnom prometu i u diplomi na engleskom jeziku naziv koji je steklo lice iz stava 1. ovog člana je bachelor, naziv koji je steklo lice iz stava 2. ovog člana je bachelor with honours, naziv koji je steklo lice iz stava 3. ovog člana je bachelor (appl.), naziv koje je steklo lice iz stava 6. ovog člana je master, naziv koje je steklo lice iz stava 7. ovog člana je master (appl.), a naziv koje je steklo lice iz stava 8. ovog člana je Ph.D., odnosno D.A., odnosno odgovarajući naziv na jeziku na koji se diploma prevodi.
https://www.paragraf.rs/propisi/zakon_o_visokom_obrazovanju....
Selected response from:

Sladjana Daniels
Serbia
Grading comment
Da se držimo zakona … Hvala na odgovorima!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Bachelor of medical radiology (appl.)
Sladjana Daniels
5professional medical radiologist
gavrilo
4 +1medical radiologist
LogosART


Discussion entries: 8





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
medical radiologist


Explanation:
MEDICAL RADIOLOGIST (STRUKOVNI MEDICINSKI RADIOLOG) is Bachelor programme of applied studies offered by the College of Applied Studies for Medicine and Hygiene ‘’Visan” in Belgrade.
https://ec.europa.eu/ploteus/en/content/medical-radiologist-...

LogosART
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  milena beba
14 hrs
  -> Hvala velika! Pozdrav!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
professional medical radiologist


Explanation:
Министарство просвете, науке и технолошког развоја
Универзитет у Београду
---
Name - Name in English
Специјалиста струковни медицински радиолог- Specialist professional medical radiologist
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&c...

https://www.google.com/search?num=100&client=firefox-b&ei=RS...

gavrilo
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Strukovni medicinski radiolog
Bachelor of medical radiology (appl.)


Explanation:
Pogledajte Zakon o visokom obrazovanju, član 110.

U međunarodnom prometu i u diplomi na engleskom jeziku naziv koji je steklo lice iz stava 1. ovog člana je bachelor, naziv koji je steklo lice iz stava 2. ovog člana je bachelor with honours, naziv koji je steklo lice iz stava 3. ovog člana je bachelor (appl.), naziv koje je steklo lice iz stava 6. ovog člana je master, naziv koje je steklo lice iz stava 7. ovog člana je master (appl.), a naziv koje je steklo lice iz stava 8. ovog člana je Ph.D., odnosno D.A., odnosno odgovarajući naziv na jeziku na koji se diploma prevodi.
https://www.paragraf.rs/propisi/zakon_o_visokom_obrazovanju....

Sladjana Daniels
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 149
Grading comment
Da se držimo zakona … Hvala na odgovorima!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vojislava Jankovic
18 mins

agree  gavrilo: Da, ovo je bolje :-)
3 hrs