KudoZ home » Serbian to English » Other

simidžija

English translation: baker


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:simidžija
English translation:baker

19:51 Nov 23, 2001
Serbian to English translations [PRO]
Serbian term or phrase: simidžija
stara reč, zanat
Aleksander Vasiljevic
Serbia
baker
Explanation:
Simite su preci danasnjih lepinja, pa bi u moderno vreme i simidzija bio pekar, tj baker
Selected response from:

Marija Stojanovich
Serbia
Grading comment
Hvala najlepše!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2baker
Marija Stojanovich
5bakerslavist
4bagel bakerMarika


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
baker


Explanation:
Simite su preci danasnjih lepinja, pa bi u moderno vreme i simidzija bio pekar, tj baker

Marija Stojanovich
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Hvala najlepše!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tatjana Aleksic, MA
13 hrs
  -> :))

agree  TBQGS
2 days 3 hrs
  -> Hvala :)

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
baker


Explanation:
Tako je - ne moze se naci drugu rec da biste preveli taj koloritni turcizam. Po mom misljenju ako prevodite knjigu ili popularni clanak i morate objasniti tacno kakv je to zanat prevedite sa "baker" a zatim opisite kakva je to vrsta hleba.
A to su ustvari pogacice, znate dobro.


    University professor for Slavonic Languages
slavist

2 days 23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bagel baker


Explanation:
Moguci "priblizni" prevod

Marika
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 12