grabiti napred

English translation: To go full steam ahead

Serbian to English translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / a novel
Serbian term or phrase: grabiti napred
Kontekst:

Divio sam se njenoj odlučnosti, i čvrstini koja me je podsticala da konstantno grabim napred.
italijanka84
English translation:To go full steam ahead
Explanation:
To go full steam ahead

Full steam ahead = with all your energy and enthusiasm
Selected response from:

milena beba
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5go forward
Marijana Asanin
5keep pushing forward
Aleksandar Protić
3 +1To go full steam ahead
milena beba
4move forward
SilvijaG
3Rush forward
Slobodan Kozarčić


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
go forward


Explanation:
Predlog

Marijana Asanin
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
Notes to answerer
Asker: Ćao, Marijana, hvala puno na predlogu, to sam ja prvo stavila, ali sam se onda zamislila, jer mi treba nešto jače za 'grabiti'. Ovo dole 'rush forward' mi je ok, a u jednoj drugoj grupi su mi dali predlog 'keep pushing toward'

Asker: P.s. nisam te pitala šta misliš o tom predlogu 'keep pushing toward'?


57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
move forward


Explanation:
Predlog

SilvijaG
United States
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Rush forward


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-02-16 15:57:14 GMT)
--------------------------------------------------

Мало је другачији смисао, иако су само нијансе у питању.

Slobodan Kozarčić
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
Notes to answerer
Asker: ok mi je ovaj predlog, a šta mislite o 'keep pushing toward?'


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
To go full steam ahead


Explanation:
To go full steam ahead

Full steam ahead = with all your energy and enthusiasm


milena beba
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olivera Ristanovic-Santrac
2 days 15 hrs
  -> Hvala!

3 days 23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
keep pushing forward


Explanation:
Ovo bih ja lično upotrebio, dovoljno je idiomatično i poklapa se stilski i semantički sa originalom. Svakako, samo jedna od mogućih varijanti.

Aleksandar Protić
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8