KudoZ home » Serbian to English » Telecom(munications)

spojni put

English translation: connecting lead


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbian term or phrase:spojni put
English translation:connecting lead
Entered by: Sherefedin MUSTAFA

18:31 Dec 22, 2005
Serbian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / fixed telephony network
Serbian term or phrase: spojni put
Fiksnu mrežu i danas karakterišu tipične, decenijama prisutne dominatne tehnološke celine – komutacioni sistemi, pretežno kablovski sistemi prenosa i spojni putevi, kao i pristupne mreže zasnovane na bakarnim kablovima.
Optički kablovi koriste se isključivo kao spojni putevi (u mesnim i međumesnim mrežama).
Miomira Brankovic
Serbia
connecting lead
Explanation:
Pozdrav Miomira,
Mislim da bi vam ovaj link mogao biti od pomoći:
http://www.ewbc.de/onlinelearning/eopt/data/nid18185_10148/1...
Selected response from:

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Grading comment
Oklevala sam sa izborom jer nikako da nadjem odgovarajucu potvrdu za ovaj kontekst. U svakom slucaju - hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2connecting lead
Sherefedin MUSTAFA
4 +1connection line
Jelena Bubalo
3spot linexxxKRAT


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
connecting lead


Explanation:
Pozdrav Miomira,
Mislim da bi vam ovaj link mogao biti od pomoći:
http://www.ewbc.de/onlinelearning/eopt/data/nid18185_10148/1...

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Oklevala sam sa izborom jer nikako da nadjem odgovarajucu potvrdu za ovaj kontekst. U svakom slucaju - hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing: Sve najbolje!
1 day1 hr
  -> Takodjer, hvala!

agree  Tamara Sinobad
2 days17 hrs
  -> Zahvaljujem.

3 days13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
connection line


Explanation:
mislim da u datom kontekstu vise odgovara ovaj opstiji termin

Jelena Bubalo
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  BUZOV: ili: connection routing
3 hrs

1284 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
spot line


Explanation:
Put=trip, line

xxxKRAT
Native speaker of: Creek