cesljani inox

English translation: Scotch-Brite finished steel

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbo-Croat term or phrase:cesljani inox
English translation:Scotch-Brite finished steel

09:16 Nov 22, 2011
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2011-11-25 14:54:08 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


Serbo-Croat to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / ugradnja liftova
Serbo-Croat term or phrase: cesljani inox
Liftovi se izvode od cesljanog inoxa - vrsta materijala od kojeg se prave liftovi.
Vesna Ostojic
Bosnia and Herzegovina
Scotch-Brite finished steel
Explanation:
To je, čini se, tehnika laganog brušenja kojim se dobija uniformi mat izgled lima (ili možda sa prugama? Videti dole). Ime dobija od 3M-ovih Scotch-Brite sredstvima za brušenje, ali pretpostavljam da nije nužno povezano sa 3M-om. Vidite na slici kod prvog linka da se vide i te neke "pruge", pa ne znam da li odatle "češljano", i tačno kako se to dobija, ali drugi link me je naveo na ovo rešenje, u koje naravno nisam 100% siguran.

--------------------------------------------------
Note added at 53 mins (2011-11-22 10:10:18 GMT)
--------------------------------------------------

"sredstava", htedoh reći :)
Selected response from:

Mark Daniels
Grading comment
Hvala...nadjoh i neke kataloge :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4brushed/satin finish stainless steel
proanglica
3Scotch-Brite finished steel
Mark Daniels


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Scotch-Brite finished steel


Explanation:
To je, čini se, tehnika laganog brušenja kojim se dobija uniformi mat izgled lima (ili možda sa prugama? Videti dole). Ime dobija od 3M-ovih Scotch-Brite sredstvima za brušenje, ali pretpostavljam da nije nužno povezano sa 3M-om. Vidite na slici kod prvog linka da se vide i te neke "pruge", pa ne znam da li odatle "češljano", i tačno kako se to dobija, ali drugi link me je naveo na ovo rešenje, u koje naravno nisam 100% siguran.

--------------------------------------------------
Note added at 53 mins (2011-11-22 10:10:18 GMT)
--------------------------------------------------

"sredstava", htedoh reći :)


    Reference: http://www.bikudo.com/product_search/details/97496/scotch_br...
    Reference: http://www.grad-export.hr/elite_pdf/detalji_i_karakteristike...
Mark Daniels
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala...nadjoh i neke kataloge :)
Notes to answerer
Asker: Thank you, quite impressive for an English speaking person. I also found SATIN finish stainless steel.


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
brushed/satin finish stainless steel


Explanation:
OBRADA INOX SATEN
Obrada inox saten spaja osobine diskretnog satenastog sjaja i lakoce odrzavanja koje karakterise polirane sudopere. Primenjuje se uglavnom kod vrlo ekskluzivnih modela sudopera, a postize se sposebnom metodom cesljanja inox-a posle poliranja.

http://www.saneks.rs/strana.php?pID=14&phpMyAdmin=,UDNQTbH3I...
....................................................................................................

Number 4 finish stainless steel, commonly referred to as satin finish, is a general-purpose bright polish that is the most popular choice for architectural applications.

http://www.rigidized.com/finishes.php
...................................................................................................

#4 Finish: This is sometimes referred to as a brushed or satin finish. 320 grit is typically the last step in obtaining this finish.

http://www.liftpolishing.com.au/


proanglica
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Nekom poslah poruku, mozda i Vama. Hvala jos jednom :)





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search