barboter

English translation: washer, washing machine, washing tank

07:22 Jul 24, 2013
Serbo-Croat to English translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering / linija za voce
Serbo-Croat term or phrase: barboter
Linija za voce, transporteri, barboteri... nabrajanje u procesu prerade voca
Natasa Djurovic
Serbia
English translation:washer, washing machine, washing tank
Explanation:
Mašina za pranje voća i povrća, perionica... barboter:
http://www.zinbeograd.rs/linija mpb-3 mpt.html
http://www.zinbeograd.rs/barboter.html
i još jedna slika ovde:
http://oprema-strojevi.hr/web/wp-content/uploads/2013/03/1.5...

Što moja žena reče, „đakuzi za voće i povrće”. :)

Na engleskom bi to bilo washer, washing machine, washing tank... Videti linkove niže.
Washing tank je u slučaju kad se plodovi stavljaju u sanduk u kome se nalazi kavez (poput friteze) koji se nakon pranja izvadi i istrese.

Moglo bi i nešto sa air bubble, recimo bubbler, mada se to izgleda koristi samo u hemijskim laboratorijama.

Timotej Čobić: Rečnik poljoprivredne mehanizacije:
mašina f. za pranje ili ispiranje krompira - washing or rinsing machine for potatoes
mašina f. za pranje ili ispiranje mrkve - washing or rinsing machine for carrots
mašina f. za pranje ili ispiranje povrća - washing or rinsing machine for vegetables
mašina f. za pranje ili ispiranje voća - washing or rinsing machine for fruits
mašina f. za pranje krompira - potato washing machine
mašina f. za pranje repe - beet washer
Selected response from:

Aleksander Vasiljevic
Serbia
Grading comment
Hvala, posto je nabrajanje odgovara!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4washer, washing machine, washing tank
Aleksander Vasiljevic
4air agitated (fruit/vegetable) washing machine
Daryo
4 -1washing machine with tank of reduced dimensions
Aleksandra Lazić


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
washing machine with tank of reduced dimensions


Explanation:
L5 mašina za pranje barboter za ubacivanje u liniju
L5 with tank of reduced dimensions to be put on-line


    Reference: http://www.boema.it/modules/coreCatalog/Default.aspx?linea=5...
Aleksandra Lazić
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Daryo: da i ne; nedostaje ono što je specifično za "barboter" mašinu - dimenzije su sporedne
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
air agitated (fruit/vegetable) washing machine


Explanation:
barboter je mašina za pranje voća u kojoj se vazduh produvava kroz vodu tako da voda "vri" i bolje pere voće (ili povrće):

air agitated (fruit) washing machine
ili
hydro air agitation wash
"The more common types of commercial washers for produce include dump tanks, brush washers, reel washers, pressure washers, hydro air agitation wash ..."
[http://books.google.co.uk/books?id=lPQvVJwoGDwC&pg=PA385&lpg...]


"Key Features of Fruit And Vegetable Washer
Stainless steel 304 tank with drain, overflow arrangement and water inlet connection
Stainless steel 304 wire mesh crate
Air spray galvanized iron pipe in the tank for agitation of product
Mild steel blower and blower motor, spray pipes, blower stand..."
[http://suppliers.jimtrade.com/115/114819/fruit_and_vegetable...]

slično tome "Air Agitated Immersion Cleaners" služe za pranje prljavih automobilskih delova

barboter dolazi iz francuskog "barboteur" imenica / "barboter" glagol

"Barboteur" En chimie, un barboteur est un vase qui contient un liquide à travers lequel on fait passer un gaz.
tj.
"barboter" posuda u kojoj je tečnost kroz koju se propušta gas

"barboter [baʀbɔte] (se conjugue comme arriver)
1 verbe transitif
...
2 verbe intransitif
...
b [sujet : gaz] ▶ to bubble"
[Robert Collins]




Daryo
United Kingdom
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in FrenchFrench

1 day 9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
washer, washing machine, washing tank


Explanation:
Mašina za pranje voća i povrća, perionica... barboter:
http://www.zinbeograd.rs/linija mpb-3 mpt.html
http://www.zinbeograd.rs/barboter.html
i još jedna slika ovde:
http://oprema-strojevi.hr/web/wp-content/uploads/2013/03/1.5...

Što moja žena reče, „đakuzi za voće i povrće”. :)

Na engleskom bi to bilo washer, washing machine, washing tank... Videti linkove niže.
Washing tank je u slučaju kad se plodovi stavljaju u sanduk u kome se nalazi kavez (poput friteze) koji se nakon pranja izvadi i istrese.

Moglo bi i nešto sa air bubble, recimo bubbler, mada se to izgleda koristi samo u hemijskim laboratorijama.

Timotej Čobić: Rečnik poljoprivredne mehanizacije:
mašina f. za pranje ili ispiranje krompira - washing or rinsing machine for potatoes
mašina f. za pranje ili ispiranje mrkve - washing or rinsing machine for carrots
mašina f. za pranje ili ispiranje povrća - washing or rinsing machine for vegetables
mašina f. za pranje ili ispiranje voća - washing or rinsing machine for fruits
mašina f. za pranje krompira - potato washing machine
mašina f. za pranje repe - beet washer



    Reference: http://www.durfo.co.uk/eng/vasca_eng.asp
    Reference: http://jp901548616.trustpass.alibaba.com/product/133314107-1...
Aleksander Vasiljevic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala, posto je nabrajanje odgovara!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search