resenje trougao

English translation: option triangular shape

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbo-Croat term or phrase:resenje trougao
English translation:option triangular shape
Entered by: Tamara Vlahovic Sanovic

17:23 Jul 29, 2013
Serbo-Croat to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / izgradnja i odrzavanje puteva
Serbo-Croat term or phrase: resenje trougao
Idejni projekat eksproprijacije za izgradnju autoputa E-75, putlja Subotica jug, rešenje trougao.

Nazalost nemam vise, zato sto se recenica nalazi u tabeli u kome se navode dokumenta na osnovu kojih se vrši eksproprijacija
hvala

Tamara Vlahovic Sanovic
option triangular shape
Explanation:
Idejni projekat eksproprijacije za izgradnju autoputa E-75, petlja Subotica jug, rešenje trougao.

...... motorway E-75, Subotica South Interchange, option triangular junction

the ST it's about a possible option (the retained option?)- a junction shaped as a triangle

Selected response from:

Daryo
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 -1trumpet interchange
Aleksander Vasiljevic
4option triangular shape
Daryo
4triangle solution
Aleksandra Lazić (X)


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
triangle solution


Explanation:
ref.
Prema prvobitnom rešenju, Mahovljanska petlja bila je projektovana u obliku trube i predstavljala je vezu autoputa Banjaluka–Gradiška sa magistralnim putem M-16.

Nakon projektovanja autoputa Banjaluka–Doboj, izmijenjen je projekat Mahovljanske petlje, tako da je projektovana u obliku trougla i predstavlja vezu između dva autoputa.
http://www.pravda.rs/2012/07/15/petlja-u-mahovljanima-pusten...
www.civildesigner.com/Publications/wawick_triangle.pdf

Aleksandra Lazić (X)
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rešenje trougao
option triangular shape


Explanation:
Idejni projekat eksproprijacije za izgradnju autoputa E-75, petlja Subotica jug, rešenje trougao.

...... motorway E-75, Subotica South Interchange, option triangular junction

the ST it's about a possible option (the retained option?)- a junction shaped as a triangle



Daryo
United Kingdom
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
trumpet interchange


Explanation:
U tekstu nije navedeno precizno, ali u pitanju je trouglasta raskrsnica u vidu trube. (Pogledajte link ka Wiki strani i satelitsku sliku.)

Mahovljanska petlja je trouglasta, tipa semidirectional T interchange:
http://www.vladars.net/sr-SP-Cyrl/Vlada/Ministarstva/msv/Roo...


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Interchange_(road)#Trumpet_inte...
    Reference: http://tinyurl.com/lxcxqjq
Aleksander Vasiljevic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Daryo: postojeća "Mahovljanska petlja je... u vidu trube" - da - ali ovde je u pitanju idejni projekat za buduću petlju južno od Subotice, nigde nema naznake kakvog je oblika taj projektovani trougao.
20 hrs
  -> Petlja Subotica-jug je izgrađena pre bar dve godine, prođoh danas tamo dvaput i to je ta truba. U pitanju ne vidim otkad je taj idejni projekat, možda je neki novi... Tada bi taj trougao bio isti kao kod Mahovljanske, dakle „semidirectional T interchange”




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search