KudoZ home » Serbo-Croat to English » Biology (-tech,-chem,micro-)

pipa

English translation: poultry lice


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbo-Croat term or phrase:pipa
English translation:poultry lice
Entered by: Bogdan Petrovic

14:53 Feb 9, 2009
Serbo-Croat to English translations [PRO]
Science - Biology (-tech,-chem,micro-)
Serbo-Croat term or phrase: pipa
Kokošja grinja Dermanyssus gallinae (De Geer) u narodu je još poznata i kao buba, vaš, PIPA.
Bogdan Petrovic
Serbia
red mite
Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dermanyssus_gallinae

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-09 16:29:59 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.cdfound.to.it/HTML/ecto_4.htm

Ili poultry red mite.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-09 16:43:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.asg.wur.nl/UK/research/projects/AnimalHusbandry/D...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-09 17:09:24 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.bioone.org/doi/full/10.1603/0022-0493(2001)094[16...
Pogledajte ovu referencu. Ako vec koristite red mite mozete da upotrebite chicken mite za pipu, ako stoji u naucnom radu moglo bi i vama da pomogne.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-09 17:13:34 GMT)
--------------------------------------------------

U mom Veterinarskom recniku-Nevena Bjelica za pipe stoji: Poultry lice, mozda je to bas odgovor.


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-09 17:17:45 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.thepoultrysite.com/diseaseinfo/17/biting-lice
Selected response from:

Natasa Djurovic
Serbia
Grading comment
Hvala. Posluzio sam se sa "poultry lice", posto sam "mite" koristio kao osnovni izraz u tekstu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2red mite
Natasa Djurovic
3weevil
Sladjana Daniels


Discussion entries: 3





  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
weevil


Explanation:
Nisam stručnjak, ali buba, vaš i pipa su baš tri različite stvari :-) I nijedna od njih nije grinja, tj. mite (ovde konkretno red poultry mite ili chicken mite). Štaviše, pipa napada biljke, a kokošje grinje živinu.
U svakom slučaju, pipa je weevil, pa sad...

Sladjana Daniels
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
red mite


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dermanyssus_gallinae

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-09 16:29:59 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.cdfound.to.it/HTML/ecto_4.htm

Ili poultry red mite.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-09 16:43:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.asg.wur.nl/UK/research/projects/AnimalHusbandry/D...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-09 17:09:24 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.bioone.org/doi/full/10.1603/0022-0493(2001)094[16...
Pogledajte ovu referencu. Ako vec koristite red mite mozete da upotrebite chicken mite za pipu, ako stoji u naucnom radu moglo bi i vama da pomogne.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-09 17:13:34 GMT)
--------------------------------------------------

U mom Veterinarskom recniku-Nevena Bjelica za pipe stoji: Poultry lice, mozda je to bas odgovor.


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-09 17:17:45 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.thepoultrysite.com/diseaseinfo/17/biting-lice

Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala. Posluzio sam se sa "poultry lice", posto sam "mite" koristio kao osnovni izraz u tekstu.
Notes to answerer
Asker: Ja "red mite" već koristim za kokošju grinju. Moguće je da ne postoji narodski izraz ekvivalentan pipi?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miomira Brankovic: ili chicken mite, poultry red mite, kao što ste i naveli
9 hrs
  -> Hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
9 days
  -> Hvala