KudoZ home » Serbo-Croat to English » Education / Pedagogy

razlikovni/diferencijalni ispit

English translation: supplemental exam


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbo-Croat term or phrase:razlikovni/diferencijalni ispit
English translation:supplemental exam
Entered by: Sherefedin MUSTAFA

12:06 Aug 28, 2008
Serbo-Croat to English translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
Serbo-Croat term or phrase: razlikovni/diferencijalni ispit
Hvala unapred.
Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
supplemental exam
Explanation:
Izvor Veliki hrvatski rjecnik-Z.Bujas

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2008-08-28 12:21:06 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.aiascv.org/pages/Licensing/oral.html

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-08-28 13:07:32 GMT)
--------------------------------------------------

U srednjoj Tehnickoj skoli radim pa iz iskustva znam da se diferencijalni ispiti pojavljuju u situaciji kada ucenik zeli da predje sa jednog smera na drugi pa mora da polaze razliku u ispitima jer drugo zanimanje nema isti Curriculum a on zeli da nastavi dalje skolovanje.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-08-28 13:22:24 GMT)
--------------------------------------------------

usmeni ispit=oral exam
kvalifikacioni ispit=qualifying/entrance exam (univ)
popravni ispit=makeup exam
zavrsni diplomski ispit=graduation/degree finals

Recnici za diferencijalni navode makeup exam, ali s tim se ne bih slozila jer je to termin za popravne ispite.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-08-28 13:29:48 GMT)
--------------------------------------------------

Jos jedna referenca iz Hrvatsko-Engleskog rjecnika gospodina Irvina na koga se cesto kolege iz Hrvatske pozivaju kaze supplemental exam or differential exam.
Selected response from:

Natasa Djurovic
Serbia
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4supplemental exam
Natasa Djurovic
2course-to-course equivalency tests
Zeljko Puljak
2differential (course) exam
Larisa Djuvelek-Ruggiero


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
supplemental exam


Explanation:
Izvor Veliki hrvatski rjecnik-Z.Bujas

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2008-08-28 12:21:06 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.aiascv.org/pages/Licensing/oral.html

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-08-28 13:07:32 GMT)
--------------------------------------------------

U srednjoj Tehnickoj skoli radim pa iz iskustva znam da se diferencijalni ispiti pojavljuju u situaciji kada ucenik zeli da predje sa jednog smera na drugi pa mora da polaze razliku u ispitima jer drugo zanimanje nema isti Curriculum a on zeli da nastavi dalje skolovanje.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-08-28 13:22:24 GMT)
--------------------------------------------------

usmeni ispit=oral exam
kvalifikacioni ispit=qualifying/entrance exam (univ)
popravni ispit=makeup exam
zavrsni diplomski ispit=graduation/degree finals

Recnici za diferencijalni navode makeup exam, ali s tim se ne bih slozila jer je to termin za popravne ispite.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-08-28 13:29:48 GMT)
--------------------------------------------------

Jos jedna referenca iz Hrvatsko-Engleskog rjecnika gospodina Irvina na koga se cesto kolege iz Hrvatske pozivaju kaze supplemental exam or differential exam.

Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 38
Grading comment
Hvala.
Notes to answerer
Asker: Hvala na brzom odgovoru Nataša. I ja sam pomislio na "additional exam" ali osećam kao da mi nekako nedostaje ta nijansa koju pokriva reč "razlika". Znamo, naravno da se radi o ispitu koji se polaže iz nekog predmeta koji neko nije izučio pa mu je potreban kao uslov za upis u nekoj školi ili za sticanje nekog novog zvanja.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Zeljko Puljak: Po svemu sudeci supplemental exam u engleskom je pravo ponovnog polaganja istog ispita. Na zalost ne znam termin za diferencijalni ispit :(
57 mins
  -> Pokusajte i dajte svoj predlog kolega...

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
differential (course) exam


Explanation:
Mozda tako. Mozda vam reference budu od pomoci. :-)

Consequences of Differential Amounts of High School Course w...
Consequences of Differential Amounts of High School Course work: Will the New ... High School and Beyond and College Entrance Examination Board (CEEB) data ...

epa.sagepub.com/cgi/content/refs/9/3/258 - Similar pages

http://epa.sagepub.com/cgi/content/refs/9/3/258
Differential Coursework and Grades in High School: Implicati...
Focus was on the impact of differential course-taking patterns on the ACT ... for sex and racial/ethnic groups when high school curricula, performance, ...

eric.ed.gov/ERICWebPortal/recordDetail?accno=ED3... - 24k - Similar pages

http://eric.ed.gov/ERICWebPortal/recordDetail?accno=ED322159


Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 12

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
course-to-course equivalency tests


Explanation:
Ja bih mozda probao sa ovim i varijantama ovog resenja, tipa

faculty-to-faculty; programme-to-programme ili tako nesto

Problem sa ovim terminom je sto cini mi se taj sistem obrazovanja i ne poznaje bas nase diferencijalne ispite.

Zeljko Puljak
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Serbo-Croat