KudoZ home » Serbo-Croat to English » Government / Politics

UZSK

English translation: crime-fighting administration


17:06 Aug 10, 2010
Serbo-Croat to English translations [PRO]
Government / Politics / Police forces
Serbo-Croat term or phrase: UZSK
Ne mogu da odgonetnem skracenicu. Radi se (vjerovatno) o sluzbi Ministarstva unutrasnjih poslova.
Anira
English translation:crime-fighting administration
Explanation:
Uprava za suzbijanje kriminaliteta

prema ovom izvoru:

http://www.icty.org/x/cases/zupljanin_stanisicm/trans/en/091...

str. 3698

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2010-08-10 17:31:26 GMT)
--------------------------------------------------

Vidim da je i kolega Škrebić naišao na isti izvor.
Selected response from:

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Grading comment
Hvala Vam Sherefedine. Nakon Vase sugestije (i kolege Skrebica) sam odlucila da stavim crime-fighting agency.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Crime Directorate
Dejan Škrebić
4crime-fighting administration
Sherefedin MUSTAFA


Discussion entries: 1





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
crime-fighting administration


Explanation:
Uprava za suzbijanje kriminaliteta

prema ovom izvoru:

http://www.icty.org/x/cases/zupljanin_stanisicm/trans/en/091...

str. 3698

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2010-08-10 17:31:26 GMT)
--------------------------------------------------

Vidim da je i kolega Škrebić naišao na isti izvor.

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala Vam Sherefedine. Nakon Vase sugestije (i kolege Skrebica) sam odlucila da stavim crime-fighting agency.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Crime Directorate


Explanation:
Није ми се баш свидио понуђени превод са странице коју смо навели. Дао сам је као референцу за значење скраћенице, јер је објашњена баш у облику питање-одговор, али ми се чинило да би могло бити и других превода.

Овај приједлог по аналогији према овом одјељењу:
http://en.wikipedia.org/wiki/Specialist_Crime_Directorate

Dejan Škrebić
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Hvala na pomoci. Obje sugestije su mi pomogle. Kao sto vidite stavila sam crime-fighting agency.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Petrovic
10 hrs