KudoZ home » Serbo-Croat to Macedonian » Other

nadam da cemo danas pricati telefonom.nedostajes mi se puno.cekam da prodze vrem

Macedonian translation: Se nadevam deka denes ke zboruvame po telefon. Mnogu mi nedostasuvas. Cekam vremeto da pomine.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Serbo-Croat term or phrase:nadam da cemo danas pricati telefonom.nedostajes mi se puno.cekam da prodze vrem
Macedonian translation:Se nadevam deka denes ke zboruvame po telefon. Mnogu mi nedostasuvas. Cekam vremeto da pomine.
Entered by: Marina Marinova

02:16 Aug 25, 2001
Serbo-Croat to Macedonian translations [Non-PRO]
Serbo-Croat term or phrase: nadam da cemo danas pricati telefonom.nedostajes mi se puno.cekam da prodze vrem
prevedite molim vas
Silvia
Se nadevam deka denes ke zboruvame po telefon. Mnogu mi nedostasuvas. Cekam vremeto da pomine.
Explanation:
povelete vo sekoe vreme. Vi stojam na usluga na site

Marina Marinova
marinova@mail.com.mk
Selected response from:

Marina Marinova
Switzerland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Se nadevam deka denes ke zboruvame po telefon. Mnogu mi nedostasuvas. Cekam vremeto da pomine.
Marina Marinova
5Se nadevam deka denes ke zboruvame po telefon. Mnogu mi nedostasuvas. Cekam vremeto da pomine.
Marina Marinova


  

Answers


137 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Se nadevam deka denes ke zboruvame po telefon. Mnogu mi nedostasuvas. Cekam vremeto da pomine.


Explanation:
povelete vo sekoe vreme. Vi stojam na usluga na site

Marina Marinova
marinova@mail.com.mk

Marina Marinova
Switzerland
Native speaker of: Macedonian

137 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Se nadevam deka denes ke zboruvame po telefon. Mnogu mi nedostasuvas. Cekam vremeto da pomine.


Explanation:
povelete vo sekoe vreme. Vi stojam na usluga na site

Marina Marinova
marinova@mail.com.mk

Marina Marinova
Switzerland
Native speaker of: Macedonian