https://www.proz.com/kudoz/slovak-to-english/energy-power-generation/4544753-po%C5%A5ah-vedenia.html

poťah vedenia

English translation: power line route (routing)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Slovak term or phrase:poťah vedenia
English translation:power line route (routing)
Entered by: Pavel Lexa

17:53 Oct 7, 2011
Slovak to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / Transmission and distribution systems
Slovak term or phrase: poťah vedenia
Kontext:
Ak bude do roku xxx vybudovaná rozvodňa 400 kV xxxxxxx, potom budú prvé poťahy obidvoch vedení priamo pripojené do R400 kV.
Pavel Lexa
Slovakia
power line route
Explanation:
...ak nikoho nenapadne nič špecifickejšie...

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2011-10-08 05:29:17 GMT)
--------------------------------------------------

Rozmýšľal som aj o "leg", ale to je kratší úsek
Selected response from:

Michal Zugec
Slovakia
Grading comment
Ďakujem Michal, iné sa už nenašlo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3transmision lines
Maria Chmelarova
2power line route
Michal Zugec


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
transmision lines


Explanation:
http://energy-alaska.wikidot.com/transmission-line

zvlastny pre el. vedenie ...ak sa dobre domyslam al. ma opravte

poťah - je povlak z latky
poťahať - viac ráz potiahnuť, zaťahať

potiahnuť - ťahom napnúť a myknúť, zatiahnuť, zaklad slova pre vyraz ktory asi hladate.......

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
power line route


Explanation:
...ak nikoho nenapadne nič špecifickejšie...

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2011-10-08 05:29:17 GMT)
--------------------------------------------------

Rozmýšľal som aj o "leg", ale to je kratší úsek

Michal Zugec
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 40
Grading comment
Ďakujem Michal, iné sa už nenašlo.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also: