KudoZ home » Slovak to English » Agriculture

regulátora otáčiek a vývevy

English translation: speed and vacuum pump controller


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Slovak term or phrase:regulátora otáčiek a vývevy
English translation:speed and vacuum pump controller
Entered by: ex-pat

10:23 Sep 15, 2011
Slovak to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture
Slovak term or phrase: regulátora otáčiek a vývevy
záväzok zhotoviteľa dodať (v lehote do 30.04.2009) a vykonať montáž (v lehote do 30.04.2009) regulátora otáčiek a vývevy bližšie špecifikovaného v článku II. Zmluvy o dielo.
ex-pat
speed and vacuum pump controller
Explanation:
speed and vacuum pump controller

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2011-09-15 10:28:11 GMT)
--------------------------------------------------

pardon, pozrel som este raz cely kontext a lepsie bude: speed controller and vacuum pump.. regulator sa vztahuje len na otacky, nie na vyvevu
Selected response from:

Vladimir Karoli
Slovakia
Grading comment
dakujem
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2speed and vacuum pump controllerVladimir Karoli
4rpm regulator and vacuum pump
Michal Zugec


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rpm regulator and vacuum pump


Explanation:
Podľa mňa "regulátor" platí len pre otáčky

Michal Zugec
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 15

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
speed and vacuum pump controller


Explanation:
speed and vacuum pump controller

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2011-09-15 10:28:11 GMT)
--------------------------------------------------

pardon, pozrel som este raz cely kontext a lepsie bude: speed controller and vacuum pump.. regulator sa vztahuje len na otacky, nie na vyvevu

Vladimir Karoli
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Grading comment
dakujem

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Matej Hasko: súhlasím so "speed controller and vacuum pump"
20 hrs

agree  srubkova
23 hrs