KudoZ home » Slovak to English » Education / Pedagogy

Humanizácia hodnotenia

English translation: humanization of evaluation


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Slovak term or phrase:humanizácia hodnotenia
English translation:humanization of evaluation
Entered by: Maria Chmelarova

12:19 Apr 2, 2008
Slovak to English translations [PRO]
Education / Pedagogy / Pre-school and Elementary Pedagogy
Slovak term or phrase: Humanizácia hodnotenia
Jedno z kľúčových slov v rámci témy: Utváranie základov sebahodnotenia žiakov 1. stupňa základnej školy. Ide teda o humanizáciu hodnotenia žiakov v škole.
mentolka
humanization of evaluation >
Explanation:
students and etc.;
http://www.ojrsd.com/info/policies.aspx?page=495 > posledny odstavec
humanizacia - ludskosť, snaha a úsile humanizovať zľudštiť dačo..
teda aj osnovy, ucebny proces ...tak ako sa o tom pise v clanku httt://referaty.atlas.sk ..."nove ponimanie vztahov medzi ucitelmi a ziakmi.....o com sa lahko hovori, tazsie uvedie do praxe, vzhladom na stare metody vyucovania...."
Selected response from:

Maria Chmelarova
Grading comment
Ďakujem za pomoc, aj ja som uvažovala nad touto alternatívou.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5humanization of evaluation >Maria Chmelarova
3fairness of assessment practices
lingua chick


Discussion entries: 2





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fairness of assessment practices


Explanation:
The closest I could come to "humanizacia hodnotenia" is "fairness of assessment" or "fairness of assessment practices"


    Reference: http://www.health.heacademy.ac.uk/projects/miniprojects/clou...
lingua chick
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: English

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Rad Graban: I think that "fairness" is more like "impartiality"/"objectivity", while "humanizacia" has this connotation of improvement of some sort. I don't think there is enough context to come up with something appropriate.
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
humanization of evaluation >


Explanation:
students and etc.;
http://www.ojrsd.com/info/policies.aspx?page=495 > posledny odstavec
humanizacia - ludskosť, snaha a úsile humanizovať zľudštiť dačo..
teda aj osnovy, ucebny proces ...tak ako sa o tom pise v clanku httt://referaty.atlas.sk ..."nove ponimanie vztahov medzi ucitelmi a ziakmi.....o com sa lahko hovori, tazsie uvedie do praxe, vzhladom na stare metody vyucovania...."


    Reference: http://www.ojrsd.com
Maria Chmelarova
Specializes in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 20
Grading comment
Ďakujem za pomoc, aj ja som uvažovala nad touto alternatívou.