KudoZ home » Slovak to Hungarian » Other

Ahoj laska!

Hungarian translation: Szia szerelmem!


12:04 Dec 9, 2003
Slovak to Hungarian translations [Non-PRO]
Slovak term or phrase: Ahoj laska!
Dalsi den bez teba je za mnou,chvalabohu posledny!Zajtra sa uvidime a na to sa nenormalne tesim!Ale najskor ma este cakaju tie prehravky,tak mi drz palce,aby to dopadlo co najlepsie.Dufam,ze sa vobec budem vediet sustredit na hranie.Tak velmi sa tesim...Prajem ti krasnu a nicim nerusenu dobru noc.
evina_sun
Hungarian translation:Szia szerelmem!
Explanation:
Egy újabb nap nélküled, szerencsére ez az utolsó! Holnap újra találkozunk, és ezt már nagyon-nagyon várom! Annyira várom, hogy találkozzunk - szoríts nekem, hogy minden a lehető legjobban sikerüljön. Remélem, hog tudunk majd a játékra koncentrálni. Annyira várok rá... Szép, nyugodt és kellemes éjszakát kívánok Neked.
Selected response from:

Csaba Ban
Hungary
Grading comment
Nerozumim.Jaky body?A proc mi to nekdo jiny krome tebe neprelozi cely?!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Szervusz, szeretem!
Yuri Smirnov
4Szia szerelmem!
Csaba Ban


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Szia szerelmem!


Explanation:
Egy újabb nap nélküled, szerencsére ez az utolsó! Holnap újra találkozunk, és ezt már nagyon-nagyon várom! Annyira várom, hogy találkozzunk - szoríts nekem, hogy minden a lehető legjobban sikerüljön. Remélem, hog tudunk majd a játékra koncentrálni. Annyira várok rá... Szép, nyugodt és kellemes éjszakát kívánok Neked.


    Evino, normalne musis dat nekolik bodu kdyz pouzivas tento sluzbu "KudoZ"
Csaba Ban
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 12
Grading comment
Nerozumim.Jaky body?A proc mi to nekdo jiny krome tebe neprelozi cely?!

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Szervusz, szeretem!


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2003-12-09 12:27:48 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

You want it complete for free? It\'s against the rules!

Yuri Smirnov
Native speaker of: Native in BelarusianBelarusian, Native in RussianRussian
Grading comment
it;s not complete.
The asker has declined this answer
Comment: it;s not complete.