KudoZ home » Slovenian to English » Business/Commerce (general)

samostojni komercialist

English translation: independent salesperson


08:08 Jan 9, 2008
Slovenian to English translations [PRO]
Marketing - Business/Commerce (general)
Slovenian term or phrase: samostojni komercialist
Ne vem, kje bi našel kako klasifikacijo poklicev, kjer bi bil naveden ta poklic.
Matej OGRIZEK
English translation:independent salesperson
Explanation:
Ponavadi sem uporabil ta prevod in nisem imel nikoli problemov. Lahko pa se, če je iz konteksta jasno, za kakšnega komercialista gre, uporabi tudi druge prevode (, referent,...)

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2008-01-09 09:51:51 GMT)
--------------------------------------------------

Načeloma lahko tudi independent salesperson, referent, manager, representative deluje v podjetju, lahko pa namesto independent uporabiš besedo autonomous. Se sicer bolj poredko uporablja, ampak je bolj jasno, da gre za samostojnost pri delu in ne za samozaposlenost.

Npr.:
http://jobview.monsterscotland.co.uk/getjob.asp?JobID=663486...
Selected response from:

Kolt
Slovenia
Grading comment
"autonomous" bo najbrž najboljše. hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1independent sales representative, independent sales manager
Ms.Straus
4independent salesperson
Kolt


Discussion entries: 5





  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
independent sales representative, independent sales manager


Explanation:
Klasifikacija bi gotovo prav prišla, ker se zdi, da komercialist v različnih podjetjih pomeni zelo različne stvari.

Nekateri (npr. na prvi priloženi povezavi - klikni še na job description, da vidiš angleško besedilo) pravijo komercialistu sales representative.

Na drugi priloženi povezavi najdeš opis tega, kar independent sales representative počne; če je to delo tvojega komercialista, imaš odgovor.

Drugi pravijo komercialistu sales manager. Obstajajo tudi independent sales managers (poglej npr. tale oglas: http://www.thejobspider.com/job/view-job-2090778.html), ki imajo več pooblastil kot sales representatives (tudi na: http://www.surfsmart.net/hr/index.htm).

Skratka, na tebi je, da ugotoviš, ali je tvoj junak representative ali manager ;)


    Reference: http://www.vs-kombre.kk.edus.si/
    Reference: http://smallbusiness.findlaw.com/business-forms-contracts/bu...
Ms.Straus
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eugenija Straus
99 days

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
independent salesperson


Explanation:
Ponavadi sem uporabil ta prevod in nisem imel nikoli problemov. Lahko pa se, če je iz konteksta jasno, za kakšnega komercialista gre, uporabi tudi druge prevode (, referent,...)

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2008-01-09 09:51:51 GMT)
--------------------------------------------------

Načeloma lahko tudi independent salesperson, referent, manager, representative deluje v podjetju, lahko pa namesto independent uporabiš besedo autonomous. Se sicer bolj poredko uporablja, ampak je bolj jasno, da gre za samostojnost pri delu in ne za samozaposlenost.

Npr.:
http://jobview.monsterscotland.co.uk/getjob.asp?JobID=663486...


    Reference: http://www.google.com/search?hl=sl&client=safari&rls=sl-si&q...
    Reference: http://www.allbusiness.com/marketing-advertising/4288665-1.h...
Kolt
Slovenia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4
Grading comment
"autonomous" bo najbrž najboljše. hvala.