KudoZ home » Slovenian to English » Law (general)

pooblastitelj in pooblaščenec

English translation: appointer & assignee


09:35 Feb 22, 2012
Slovenian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Slovenian term or phrase: pooblastitelj in pooblaščenec
Gre za pooblastilo, ko pooblastitelj pooblašča nekoga, da v njegovem imenu podpiše uradni dokument. Našla sem nekaj izrazov za pooblastitelja, npr.: appointer, constituent, principal, in za pooblaščenca: assignee, commissioner, authorised representative. Ne vem, kaj bi bilo najboljše.
Eva Friedman
English translation:appointer & assignee
Explanation:
V tvojem primeru bi jaz izbrala ta dva izraza, saj gre za dajanje pooblastila za podpisovanje dokumentov.
Selected response from:

Anja Cerkvenič
Slovenia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5principal/grantor/donor, agent/donee/attorney
Tadej Reissner
3appointer & assignee
Anja Cerkvenič


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
appointer & assignee


Explanation:
V tvojem primeru bi jaz izbrala ta dva izraza, saj gre za dajanje pooblastila za podpisovanje dokumentov.

Anja Cerkvenič
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

6 days   confidence: Answerer confidence 5/5
principal/grantor/donor, agent/donee/attorney


Explanation:
v tem primeru gre za pooblastilo - angl. Power of Attorney. Pooblastitelj je v tem primeru ponavadi grantor, poooblaščenec pa agent (lahko tudi attorney-in-fact). gl. članek v Wikipedii.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Power_of_attorney
Tadej Reissner
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian