KudoZ home » Slovenian to Russian » Law/Patents

Davka na dodano vrednost

Russian translation: налог на добавленную стоимость


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Slovenian term or phrase:Davka na dodano vrednost
Russian translation:налог на добавленную стоимость
Entered by: Jarema

13:12 Nov 10, 2003
Slovenian to Russian translations [Non-PRO]
Law/Patents
Slovenian term or phrase: Davka na dodano vrednost
V skladu s prvim odstavkom 54. clena Zakona o davku na dodano vrednost ima davcni zavezanec, ki nima sedeza v Republiki Slovenije...
Olga Simanovich
налог на добавленную стоимость
Explanation:
налог на добавленную стоимость.
Сокращенно НДС.
Selected response from:

Jarema
Ukraine
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1налог на добавленную стоимость
Jarema
5НДС, налог на добkxxxVera Fluhr


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
налог на добавленную стоимость


Explanation:
налог на добавленную стоимость.
Сокращенно НДС.

Jarema
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxVera Fluhr: Ĺńëč á ˙ âčäĺëŕ, ÷ňî óćĺ ĺńňü îňâĺň, ňî íĺ ńňŕëŕ áű âîçčňüń˙ - ďđčěĺđű čńęŕňü...
5 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
НДС, налог на добk


Explanation:
Zakon o davku na dodano vrednost
... Naslov - ang.: Value Added Tax Act. Predpisi, ki spreminjajo dani predpis. 1. Odloиba o razveljavitvi 1. toиke 26. иlena zakona o davku na dodano vrednost in ...
zakonodaja.gov.si/rpsi/r05/predpis_ZAKO1345.html

Pravilnik o izvajanju zakona o davku na dodano vrednost
... the Value Added Tax Act. Predpisi, ki spreminjajo dani predpis. 1. Pravilnik o spremembah in dopolnitvah pravilnika o izvajanju zakona o davku na dodano vrednost ...
zakonodaja.gov.si/rpsi/r02/predpis_PRAV4322.html -

Slovenski inљtitut za revizijo - povzetki revije Revizor
... OBDAVИITEV FINANИNIH STORITEV Z DAVKOM NA DODANO VREDNOST (TAXATION OF FINANCIAL SERVICES UNDER A VALUE-ADDED TAX). Mag. Breda Kastelic. Povzetek. ...
www.si-revizija.si/povzetki_Revizorjev/ 2002-10-kastelic.shtml

Slovenski inљtitut za revizijo - publikacija 7. letna konferenca ...
... S KAKOVOSTJO REVIDIRANJA V SLOVENIJI - REVIZIJA PRINAЉA DODANO VREDNOST Development of ... in Slovenia - Auditing Contributes to Added Value Povzetek Revizijska ...
www.si-revizija.si/publikacije/ kratka_vsebina/10_mk_ris.html


--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 58 mins (2003-11-10 19:11:12 GMT)
--------------------------------------------------

Заголовок исказился.
Надо:
налог на добавленную стоимость

Интересно, почему я не видела ответ ответ Яремы, пока сама не ответила?
Что-то странное с этим сайтом творится....



    zakonodaja.gov.si/rpsi/r02/predpis_PRAV4322.html -
    www.si-revizija.si/povzetki_Revizorjev/ 2002-10-kastelic.shtml
xxxVera Fluhr
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in FrenchFrench