entre sí

Catalan translation: interrelacio d'elements/relacionar elements entre ells

10:54 Oct 13, 2004
Spanish to Catalan translations [Non-PRO]
Education / Pedagogy
Spanish term or phrase: entre sí
Hola!
Tinc un dubte.
La frase és la següent: "relación de elementos entre sí".
El context és material didàctic.
"Relacionar elements entre si?"
No m'agrada gaire aquest entre si.
Agraïda pels vostres comentaris.
Salutacions,
Bernadette
Bernadette Mora
Spain
Catalan translation:interrelacio d'elements/relacionar elements entre ells
Explanation:
Com que no se a quins elements ens referim i tampoc no tinc les frases anteriors ni posteriors es una mica dificil de dir. 'Relacionar elements entre si' no m'acaba de fer el pes; no sona be. Estic d'acord amb tu.
Pots provar les meves suggerencies en el context que tinguis i a veure que passa. Si tinc alguna altra idea ja te la fare saber.
Selected response from:

Joaquim Siles-Borràs
Spain
Grading comment
Moltes gràcies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4interrelacio d'elements/relacionar elements entre ells
Joaquim Siles-Borràs
4relacionar entre ells / interrelacionar
Hazel Whiteley


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
entre sí
relacionar entre ells / interrelacionar


Explanation:
Creo yo.

Hazel Whiteley
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in SpanishSpanish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
entre sí
interrelacio d'elements/relacionar elements entre ells


Explanation:
Com que no se a quins elements ens referim i tampoc no tinc les frases anteriors ni posteriors es una mica dificil de dir. 'Relacionar elements entre si' no m'acaba de fer el pes; no sona be. Estic d'acord amb tu.
Pots provar les meves suggerencies en el context que tinguis i a veure que passa. Si tinc alguna altra idea ja te la fare saber.

Joaquim Siles-Borràs
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish
Grading comment
Moltes gràcies!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search