Crear hogar

Catalan translation: Aquesta casa serà la teva llar

09:54 Nov 4, 2019
Spanish to Catalan translations [Non-PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters / Inmobiliario
Spanish term or phrase: Crear hogar
Es tracta d'un text de propaganda d'un nou edifici en construcció. La immobiliària diu:

En esta casa crearás hogar.

Com es pot dir aquesta expressió en català?
Podria ser "En aquesta casa, hi crearàs la teva llar"?

Moltes gràcies a tots per les vostres contribucions.
angels pons
Spain
Catalan translation:Aquesta casa serà la teva llar
Explanation:
Tot i que la teva proposta és totalment correcta, la que proposo jo és una mica més curta.
Selected response from:

Assumpta Anglada
Spain
Grading comment
Moltes gràcies a tothom. Totes les vostres respostes són magnífiques. Lamentablement, només en puc triar una.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Aquesta casa serà la teva llar
Assumpta Anglada
5 +1"En aquesta casa, hi crearàs la teva llar"
Caterina Anducas
5La teva casa, la teva llar
Aïda Garcia Pons
4Crear llar
Miquel Ferre


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
"En aquesta casa, hi crearàs la teva llar"


Explanation:
Em sembla totalment correcta la traducció que proposes.

Caterina Anducas
Spain
Native speaker of: Native in CatalanCatalan
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aïda Garcia Pons: tantes, tantes opcions!
6 hrs

37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Aquesta casa serà la teva llar


Explanation:
Tot i que la teva proposta és totalment correcta, la que proposo jo és una mica més curta.

Assumpta Anglada
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Moltes gràcies a tothom. Totes les vostres respostes són magnífiques. Lamentablement, només en puc triar una.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aïda Garcia Pons: Les opcions són infinites (o gairebé ;) ) La teva casa, la teva llar
6 hrs

agree  Judith Payro
7 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Crear llar


Explanation:
He consultat a Internet i hi ha 326 pàgines que usen aquesta expressió, jo crec que podem dir que és d'ús corrent

La teva opció i les de les companyes són ben correctes però si ho vols fer més curt i fidel a l'original, et proposo aquesta.

La frase quedaria així: "En aquesta casa, hi crearàs llar"

Salutacions


    https://www.google.es/search?source=hp&ei=JG7RW-P5BsmssAG5v6X4DQ&btnG=Cerca&q=%22crear+llar%22&oq=&gs_l=psy-ab.1.0.35i39k1l6.0.0.0.2426266.2
Miquel Ferre
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
La teva casa, la teva llar


Explanation:
Hi ha tantes opcions quan se'ns permet crear!
Una opció més de totes les que et poden arribar.
Opto per una cosa curta que dóna força.


Aïda Garcia Pons
United States
Works in field
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 15




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search