top model

Catalan translation: supermodel

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:top model
Catalan translation:supermodel
Entered by: Laura Calvo Valdivielso

11:37 Mar 18, 2009
Spanish to Catalan translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
Spanish term or phrase: top model
He pensat traduir la frase "Asegurar las piernas de una top model" com "Assegurar les cames d'una model", però potser es perd precisió.
Què en penseu?
Gràcies
Anna Lon Quintana
France
supermodel
Explanation:
També es diu així, m'imagino que com a traducció del terme "supermodelo" en castellà. Tot i que, com diu la Maria, si ho deixes en anglès s'entén perfectament. Depèn del teu "purisme" lingüístic i del "target" del text, suposo.
Et copio una referència de El Periódico de Catalunya:
http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&id...
Selected response from:

Laura Calvo Valdivielso
Italy
Grading comment
Moltes gràcies, Laura, al final ho he deixat en anglès.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1top model
Maria Rosich Andreu
4supermodel
Laura Calvo Valdivielso


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
top model


Explanation:
Doncs jo ho deixaria igual, en anglès. S'utilitza força.

Maria Rosich Andreu
Spain
Meets criteria
Native speaker of: Native in CatalanCatalan, Native in SpanishSpanish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Carlos Montilla: És cert. No totes les models són top models...
11 mins

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
supermodel


Explanation:
També es diu així, m'imagino que com a traducció del terme "supermodelo" en castellà. Tot i que, com diu la Maria, si ho deixes en anglès s'entén perfectament. Depèn del teu "purisme" lingüístic i del "target" del text, suposo.
Et copio una referència de El Periódico de Catalunya:
http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&id...

Example sentence(s):
  • La supermodel britànica Kate Moss celebra aquest cap de setmana el seu 35è aniversari amb marató de festes i excessos de tot tipus.
Laura Calvo Valdivielso
Italy
Meets criteria
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in CatalanCatalan
PRO pts in category: 4
Grading comment
Moltes gràcies, Laura, al final ho he deixat en anglès.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search