comerciales

Dutch translation: vertegenwoordiger(s)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:comerciales
Dutch translation:vertegenwoordiger(s)
Entered by: Adela Van Gils

07:27 Jan 16, 2009
Spanish to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / service contract
Spanish term or phrase: comerciales
Mediante visitas anuales de nuestros comerciales, ayudamos a los clientes a planificar

commercieel vertegenwoordiger? zoiets
Adela Van Gils
Netherlands
winkels
Explanation:
Kan zo even geen links vinden, maar volgens mij is het gewoon winkels in deze context.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-01-16 08:28:17 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, niet goed gelezen op de vroege ochtend ;)
Klopt helemaal wat je zegt. In dit geval zou ik misschien gewoon "vertegenwoordiger" zeggen, net zoals je "sales representative" ook geen "verkoopvertegenwoordiger" wordt.
Selected response from:

Riens Middelhof
Netherlands
Grading comment
bedankt
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2winkels
Riens Middelhof
4handelsvertegenwoordigers
123Translations


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
winkels


Explanation:
Kan zo even geen links vinden, maar volgens mij is het gewoon winkels in deze context.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-01-16 08:28:17 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, niet goed gelezen op de vroege ochtend ;)
Klopt helemaal wat je zegt. In dit geval zou ik misschien gewoon "vertegenwoordiger" zeggen, net zoals je "sales representative" ook geen "verkoopvertegenwoordiger" wordt.

Riens Middelhof
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4
Grading comment
bedankt
Notes to answerer
Asker: deze commerciales gaan bij de klant langs en het betreft hier een beroepsomschrijving, geen winkel. Misschien toch nog een idee?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erik Boers: Eens met "vertegenwoordiger".
2 hrs

agree  Bea Geenen: Eens met "vertegenwoordiger"
3 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
handelsvertegenwoordigers


Explanation:
Letterlijk handelsvertegenwoordigers, maar ik zou (commerciële) vertegenwoordigers lekker laten staan.

123Translations
Venezuela
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
Notes to answerer
Asker: bedankt





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search