interesa

Dutch translation: behoren te, moeten

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:interesar
Dutch translation:behoren te, moeten
Entered by: KatleenMeulyzer

10:34 Apr 13, 2005
Spanish to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Spanish term or phrase: interesa
Ik zoek een passende vertaling voor "que interesa se efectúen" in de volgende zin:
Digo que mediante el presente escrito se formulan las preguntas que interesa se efectúen en el INTERROGATORIO de la Sra xxx.
KatleenMeulyzer
Spain
zie hieronder
Explanation:
één mogelijkheid:
de vragen die gesteld moeten worden
"interesa" zit dan in "moeten"

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 13 mins (2005-04-13 12:48:22 GMT)
--------------------------------------------------

of: moeten worden gesteld (als je tekst voor Nederland bedoeld is)
Selected response from:

Els Thant, M.A., B.Tr. (X)
Ecuador
Grading comment
Ik heb uiteindelijk gekozen voor "de vragen die behoren te worden gesteld" Hartelijk dank voor je hulp.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4die belangrijk zijn
Adela Van Gils
4zie hieronder
Els Thant, M.A., B.Tr. (X)


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zie hieronder


Explanation:
één mogelijkheid:
de vragen die gesteld moeten worden
"interesa" zit dan in "moeten"

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 13 mins (2005-04-13 12:48:22 GMT)
--------------------------------------------------

of: moeten worden gesteld (als je tekst voor Nederland bedoeld is)

Els Thant, M.A., B.Tr. (X)
Ecuador
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 40
Grading comment
Ik heb uiteindelijk gekozen voor "de vragen die behoren te worden gesteld" Hartelijk dank voor je hulp.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
die belangrijk zijn


Explanation:
vragen die belangrijk zijn dat ze gevraagd worden

Adela Van Gils
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 34




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search