El juguete que lo hace todo por sí mismo, no hace nada por el niño

Polish translation: Zabawka, która wszystko robi sama, nie daje nic dziecku

12:24 Jul 29, 2011
Spanish to Polish translations [PRO]
Art, Arts & Crafts, Painting
Spanish term or phrase: El juguete que lo hace todo por sí mismo, no hace nada por el niño
sorry za wstawianie całego zdania ale me vuelvo loca z tym tekstem:P

co Wy na moją propozycję:

zabawka spełnia rolę zabawki i nie wyręcza dziecka w niczym...?

oddanie tego dosłownie brzmi zdeka dziwnie zabawka robi wszystko za siebie i nic za dziecko..

jak uważacie?
Karolina Blachucka
Spain
Polish translation:Zabawka, która wszystko robi sama, nie daje nic dziecku
Explanation:
nie wiem czy to ma sens...
Selected response from:

Marta Maslowska
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Zabawka, która wszystko robi sama, nie daje nic dziecku
Marta Maslowska
4Zabawka, która robi wszystko sama, nie robi nic dla dziecka
Marlena Trelka


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Zabawka, która wszystko robi sama, nie daje nic dziecku


Explanation:
nie wiem czy to ma sens...

Marta Maslowska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Michlik: Ma sens, tzn. taka zabawka, która sama gra, buczy, śpiewa i zatańczy, nie jest dla dziecka w ogóle rozwijająca, dziecko może tylko się na nią gapić... Święta racja w sumie :)
20 mins
  -> właśnie tak sobie to tłumaczyłam, zresztą i ja się z tym zgadzam :)

agree  Dorota Madrzyk: obydwie odpowiedzi mają sens ale ta jakoś bardziej pasuje:)
53 mins

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zabawka, która robi wszystko sama, nie robi nic dla dziecka


Explanation:
bardziej dosłownie, ale równie sensownie, uważam

Marlena Trelka
Spain
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search