Caja de direccón

Polish translation: przekładnia kierownicza

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:Caja de direccón
Polish translation:przekładnia kierownicza
Entered by: Maria Schneider

07:19 Jun 8, 2009
Spanish to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / budowa
Spanish term or phrase: Caja de direccón
Czy to jest "układ kierowniczy". Znalazłam takie zdjęcia i nie jestem pewna, bo z techniki jestem kiepska (w sumie tłumaczę... fakturę, nie tekst techniczny): http://images.google.fr/images?hl=es&q=caja de direccion&um=...
Tradpol
Poland
obudowa przekładni kierowniczej
Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at   8 godz. (2009-06-08 15:34:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/mmamwg
Selected response from:

Maria Schneider
Poland
Grading comment
Zastosowałam ostatecznie przekładnię kierowniczą, bo wszystkie rysunki pokazują mechanizm bez obudowy. Dziękuję.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1obudowa przekładni kierowniczej
Maria Schneider
3mechanizm kierowniczy
Joanna Kłębicka


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mechanizm kierowniczy


Explanation:
hth

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2009-06-08 07:26:04 GMT)
--------------------------------------------------

czyli tak jak myślałas, to to samo.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2009-06-08 07:26:45 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.proz.com/?sp=ksearch

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2009-06-08 07:27:41 GMT)
--------------------------------------------------

przepraszam... http://www.wikiwords.org/dictionary/caja_de_dirección_hidráu...

Joanna Kłębicka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
obudowa przekładni kierowniczej


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at   8 godz. (2009-06-08 15:34:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/mmamwg

Maria Schneider
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 26
Grading comment
Zastosowałam ostatecznie przekładnię kierowniczą, bo wszystkie rysunki pokazują mechanizm bez obudowy. Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Konrad Dylo: Jednak myślę, że bez obudowy, to po prostu przekładnia kierownicza, patrz imagenes google IMHO
5 hrs
  -> masz rację




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search