prácticas curriculares y extracurriculares

Polish translation: praktyki programowe i ponadprogramowe

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:prácticas curriculares y extracurriculares
Polish translation:praktyki programowe i ponadprogramowe
Entered by: Marlena Trelka

14:43 Sep 11, 2017
Spanish to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
Spanish term or phrase: prácticas curriculares y extracurriculares
przychodzi mi do głowy praktyki zawodowe i wolna praktyka, ale czy dobrze?
Jest jakieś rozróżnienie w Polsce?
Marlena Trelka
Spain
praktyki programowe i ponadprogramowe
Explanation:
P

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2017-09-11 17:00:51 GMT)
--------------------------------------------------

Procedura przygotowania dokumentacji i ... - Centrum Obsługi Studenta
Politechnika Opolska › pl › cos › images
języku (druk) i wypełnić (m.in. praktyki programowe i ponadprogramowe), wydrukować, oraz nagrać na tym samym nośniku co praca ...

Uniwersytet Rzeszowski
praca.targirzeszowskie.pl
Praktyki programowe i ponadprogramowe - pomoc w wyborze miejsca praktyk dzięki prowadzonej bazie pracodawców, załatwianie ...
Selected response from:

Darius Saczuk
United States
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Dodatkowe zajęcia edukacyjne
Tradpol
4praktyki programowe i ponadprogramowe
Darius Saczuk


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
praktyki programowe i ponadprogramowe


Explanation:
P

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2017-09-11 17:00:51 GMT)
--------------------------------------------------

Procedura przygotowania dokumentacji i ... - Centrum Obsługi Studenta
Politechnika Opolska › pl › cos › images
języku (druk) i wypełnić (m.in. praktyki programowe i ponadprogramowe), wydrukować, oraz nagrać na tym samym nośniku co praca ...

Uniwersytet Rzeszowski
praca.targirzeszowskie.pl
Praktyki programowe i ponadprogramowe - pomoc w wyborze miejsca praktyk dzięki prowadzonej bazie pracodawców, załatwianie ...

Darius Saczuk
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Dodatkowe zajęcia edukacyjne


Explanation:
Prosto z polskiego świadectwa szkolnego

Tradpol
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: mowa o pracy dla absolwentów, więc stanowczo odpada





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search