aletas en zapatas

Polish translation: mury oporowe na stopach fundamentowych / skrzydła żelbetowe na stopach fundamentowych

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:aletas en zapatas
Polish translation:mury oporowe na stopach fundamentowych / skrzydła żelbetowe na stopach fundamentowych
Entered by: AgaWrońska

13:13 May 29, 2009
Spanish to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Budowa drogi
Spanish term or phrase: aletas en zapatas
Pojawia się tak w tabeli, ale w opisie pojawia się także zdanie:
Para contener las tierras se dispone de aletas de hormigón armado prefabricado de sección variable, cimentadas directamente mediante zapatas.

Czy ktoś może mi przybliżyć o co chodzi?
AgaWrońska
mury oporowe na stopach fundamentowych
Explanation:
zapata to stopa fundamentowa, z kontekstu rozumiem, że aleta (skrzydełko) odnosi się tu do murku oporowego
Selected response from:

pli
Poland
Grading comment
Wybieram spośród dwóch za prędkość :)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5skrzydła żelbetowe na stopach fundamentowych
Maria Schneider
3 +1mury oporowe na stopach fundamentowych
pli


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
mury oporowe na stopach fundamentowych


Explanation:
zapata to stopa fundamentowa, z kontekstu rozumiem, że aleta (skrzydełko) odnosi się tu do murku oporowego

pli
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 25
Grading comment
Wybieram spośród dwóch za prędkość :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Schneider
1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
skrzydła żelbetowe na stopach fundamentowych


Explanation:
Inna możliwość: skrzydła żelbetowe na stopach fundamentowych


"Jest to żelbetowy przepust skrzynkowy dwudzielny o świetle 4.50 x 2.00 m i długości całkowitej 19.70 m. Na wlocie i wylocie przepustu zlokalizowane są skrzydła żelbetowe zaprojektowane w formie ścian oporowych usytuowanych pod kątem 300."
http://www.hrebenne.pl/index1.php?id=141

Maria Schneider
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 206




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search