pletina

Polish translation: płytka metalowa

10:22 Sep 5, 2014
Spanish to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
Spanish term or phrase: pletina
pojawia się w takich kontekstach:
PLETINA SOPORTE DEL MICRO
PLETINA DE APOYO
PLETINA DE FRENO INFERIOR IZQUIERDA
SOPORTE PLETINAS
PLETINA TENSORA DEL MOTOR
PLETINA PARA AJUSTE DE REGLAS DE CARRO
Marlena Trelka
Spain
Polish translation:płytka metalowa
Explanation:
Ja bym się nie doszukiwała tutaj jakiejś specjalnej terminologii.
W RAE podają, że pletina to 1. f. Pieza metálica de forma rectangular y de espesor reducido.
http://es.wikipedia.org/wiki/Pletina_(perfil_metálico)
Selected response from:

Aleksandra Wójcik
Spain
Grading comment
poszła płytka, tak jak było w pierwszej wersji...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5płaskownik
Kasia Platkowska
3płytka metalowa
Aleksandra Wójcik


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
płytka metalowa


Explanation:
Ja bym się nie doszukiwała tutaj jakiejś specjalnej terminologii.
W RAE podają, że pletina to 1. f. Pieza metálica de forma rectangular y de espesor reducido.
http://es.wikipedia.org/wiki/Pletina_(perfil_metálico)

Aleksandra Wójcik
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 28
Grading comment
poszła płytka, tak jak było w pierwszej wersji...

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
płaskownik


Explanation:
Czasem używa się również jako "płyta/płytka" :-). Pozdro

--------------------------------------------------
Note added at 26 minutos (2014-09-05 10:48:30 GMT)
--------------------------------------------------

pletina de apoyo to raczej by bylo "plytka/plyta wsporcza" niz plaskownik, w tym kontekscie.

--------------------------------------------------
Note added at 27 minutos (2014-09-05 10:49:51 GMT)
--------------------------------------------------

Ale marudze ;-)

Kasia Platkowska
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search