Sv. de Proyectos y Obras

Polish translation: inspektor

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:Sv. de Proyectos y Obras
Polish translation:inspektor
Entered by: Paulistano

13:10 Dec 4, 2014
Spanish to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Government / Politics / Certificado de obra (para clasificación de contratistas)
Spanish term or phrase: Sv. de Proyectos y Obras
Nazwa stanowiska, pojawia się na końcu dokumentu (zaświadczenia o terminowej i zgodnej z umową realizacji robót budowlanych, wystawionemu wykonawcy). Chodzi mi w szczególności o rozgryzienie znaczenia samego skrótu "Sv.". Pod nazwą stanowiska w tekście figuruje nazwa instytucji DIRECCIÓN GENERAL DE PATRIMONIO. Z góry dziękuję za jak najszybszą pomoc (tekst muszę odesłać jutro rano).
Olga Furmanowska
Spain
inspektor
Explanation:
ponieważ mowa tu o instytucji państwowej, to raczej inspektor
Selected response from:

Paulistano
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5inspektor
Paulistano
4nadzorca
Aleksandra Wójcik


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nadzorca


Explanation:
sv. ja bym powiedziała, że to supervisor

Aleksandra Wójcik
Spain
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
inspektor


Explanation:
ponieważ mowa tu o instytucji państwowej, to raczej inspektor

Paulistano
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in PortuguesePortuguese
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search