Fatiga postural

Polish translation: zmęczenie fizyczne (spowodowane jednostajną postawą)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:Fatiga postural
Polish translation:zmęczenie fizyczne (spowodowane jednostajną postawą)
Entered by: Olga Furmanowska

18:23 Nov 23, 2012
Spanish to Polish translations [PRO]
Medical - Human Resources / BHP
Spanish term or phrase: Fatiga postural
Kontekst:

"Fatiga visual, mental y postural durante viajes de larga duración"

Zdanie pochodzi ze sprawozdania dot. zaleceń BHP dla kadry handlowej. Niby wiem, o co w tym wszystkim chodzi, ale nie mam za bardzo pomysłu, jak to zgrabnie ująć. Czekam na propozycje:)
Olga Furmanowska
Spain
zmęczenie fizyczne (spowodowane jednostajną postawą)
Explanation:
Zmęczenie oczu, zmęczenie psychiczne oraz zmęczenie fizyczne spowodowane jednostajną postawą/pozycją podczas długich podróży.

Ja bym tak to ujęła.
Selected response from:

Aleksandra Wójcik
Spain
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 -1wymuszona postawa
Tradpol
4zmęczenie fizyczne (spowodowane jednostajną postawą)
Aleksandra Wójcik
3zmęczenie posturalne
Grzegorz Mizera


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
wymuszona postawa


Explanation:
IMHO :)

--------------------------------------------------
Note added at   3 min (2012-11-23 18:26:56 GMT)
--------------------------------------------------

NP. Na stanowiskach z wymuszoną postawą stojącą bądź klęczącą, można stosować wyłącznie strefy 35-45 mm, rozmieszczone na dystansie do 32 metrów.

Tradpol
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Aleksandra Wójcik: fatiga: 1. f. Agitación duradera, cansancio, trabajo intenso y prolongado. 2. f. Molestia ocasionada por un esfuerzo más o menos prolongado o por otras causas y que se manifiesta en la respiración frecuente o difícil.
38 mins

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zmęczenie fizyczne (spowodowane jednostajną postawą)


Explanation:
Zmęczenie oczu, zmęczenie psychiczne oraz zmęczenie fizyczne spowodowane jednostajną postawą/pozycją podczas długich podróży.

Ja bym tak to ujęła.

Aleksandra Wójcik
Spain
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fatiga postural
zmęczenie posturalne


Explanation:


Example sentence(s):
  • Natomiast zmęczenie posturalne jest skutkiem obciążenia statycznego związanego z utrzymaniem określonej pozycji tułowia, kończyn, głowy przez długi czas i powoduje m.in. bóle karku, pleców, stawów.

    Reference: http://docs6.chomikuj.pl/175539089,PL,0,0,Teoria-treningu.do...
Grzegorz Mizera
Belgium
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search