entornos personalizados

Polish translation: spersonalizowane środowisko

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:entornos personalizados
Polish translation:spersonalizowane środowisko
Entered by: kicius (X)

14:58 Dec 13, 2006
Spanish to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
Spanish term or phrase: entornos personalizados
Los menores deberán acceder a Internet a través de entornos personalizados, pudiendo utilizarse para la navegación software de filtrado de páginas de contenido no adecuado y que permita la elaboración de informes de actividad de sitios visitados.
kicius (X)
spersonalizowane środowisko
Explanation:
Według terminologii Microsoft "personalised environment" i także wg. terminologii Microsoft po PL "spersonalizowane środowisko".

Dziwnie brzmi, ale cóż... możesz też użyć "środowisko osobiste". up to you.

Saludos,
Konrad

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-12-13 17:47:17 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.pcformat.pl/index.php?pg=konkursy&cid=16

http://h41131.www4.hp.com/pl/pl/pr/PLpl07122005151624.html
http://sklepwgk.pl/prod.php?id=KINFD512U20DT2PMIGO
http://www.macromedia.pl/produkty/freehand_mx/10_powodow.php...

czy wreszcie
http://www.google.es/search?hl=es&q=¨"spersonalizowane środo...

przykład>
DataTraveler II Plus umożliwia przekształcenie dowolnego komputera pracującego pod kontrolą systemu operacyjnego MS Windows, w SPERSONALIZOWANE ŚRODOWISKO robocze (pracy) z dostępem do osobistej skrzynki pocztowej w programie MS Outlook, OSOBISTYCH USTAWIEń w przeglądarce MS Internet Explorer (również do ulubionych, plików cookie i historii) oraz do plików, folderów, aplikacji i ikon użytkownika.

Suerte

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-12-13 17:53:35 GMT)
--------------------------------------------------

I dodatkowo artykulik na temat "personalizacji", choć może anlizujący kwestię z innej strony, ale całkiem ciekawie określający znaczenie tego pojęcia, np.
>Personalizacja portali jest słowem bardzo modnym od jakiegoś czasu. W źródłach współistnieją mniej lub bardziej teoretyczne definicje, ich częścią wspólną jest jednak założenie, że zadaniem personalizacji jest dostosowywanie przekazu informacyjnego lub usług do potrzeb konkretnego – obecnie oglądającego serwis – użytkownika.

a oto link
http://www.gazeta-it.pl/archiwum/git01/myxxxpl.html
Selected response from:

Konrad Dylo
Spain
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5spersonalizowane środowisko
Konrad Dylo
4srodowisko zindywdualizowane
Paulistano
3osobiste środowiska (zabezpieczeń)
Olga Furmanowska


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
osobiste środowiska (zabezpieczeń)


Explanation:
Creo que se trata de este término. Abajo te doy ejemplos de uso:

Example sentence(s):
  • Każda z kart tworzy osobiste środowisko zabezpieczeń zawierające informacje o prywatnym kluczu użytkownika."
  • 'za wkład w rozwój osobistych środowisk komputerowych oraz technologii ich implementacji: stacji roboczych, sieci, systemów operacyjnych, systemów programistycznych, wyświetlaczy, zabezpieczeń, publikacji dokumentów"

    Reference: http://www.wnp.pl/nowyprzemysl/575_0_19_1_0.html
    Reference: http://pl.wikipedia.org/wiki/Nagroda_Turinga
Olga Furmanowska
Spain
Works in field
Native speaker of: Polish

24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
spersonalizowane środowisko


Explanation:
Według terminologii Microsoft "personalised environment" i także wg. terminologii Microsoft po PL "spersonalizowane środowisko".

Dziwnie brzmi, ale cóż... możesz też użyć "środowisko osobiste". up to you.

Saludos,
Konrad

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-12-13 17:47:17 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.pcformat.pl/index.php?pg=konkursy&cid=16

http://h41131.www4.hp.com/pl/pl/pr/PLpl07122005151624.html
http://sklepwgk.pl/prod.php?id=KINFD512U20DT2PMIGO
http://www.macromedia.pl/produkty/freehand_mx/10_powodow.php...

czy wreszcie
http://www.google.es/search?hl=es&q=¨"spersonalizowane środo...

przykład>
DataTraveler II Plus umożliwia przekształcenie dowolnego komputera pracującego pod kontrolą systemu operacyjnego MS Windows, w SPERSONALIZOWANE ŚRODOWISKO robocze (pracy) z dostępem do osobistej skrzynki pocztowej w programie MS Outlook, OSOBISTYCH USTAWIEń w przeglądarce MS Internet Explorer (również do ulubionych, plików cookie i historii) oraz do plików, folderów, aplikacji i ikon użytkownika.

Suerte

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-12-13 17:53:35 GMT)
--------------------------------------------------

I dodatkowo artykulik na temat "personalizacji", choć może anlizujący kwestię z innej strony, ale całkiem ciekawie określający znaczenie tego pojęcia, np.
>Personalizacja portali jest słowem bardzo modnym od jakiegoś czasu. W źródłach współistnieją mniej lub bardziej teoretyczne definicje, ich częścią wspólną jest jednak założenie, że zadaniem personalizacji jest dostosowywanie przekazu informacyjnego lub usług do potrzeb konkretnego – obecnie oglądającego serwis – użytkownika.

a oto link
http://www.gazeta-it.pl/archiwum/git01/myxxxpl.html

Konrad Dylo
Spain
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dzięki

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
srodowisko zindywdualizowane


Explanation:
mozna by rozwinac jako dopasowane do indywidualnych/osobistych wymagan/potrzeb

Paulistano
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in PortuguesePortuguese




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search