"datos ajenos"

Polish translation: dane obce/obce dane

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:"datos ajenos"
Polish translation:dane obce/obce dane
Entered by: Maria Schneider

10:09 Jan 25, 2012
Spanish to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
Spanish term or phrase: "datos ajenos"
emplear la base de datos para almacenar datos ajenos
Aglo&
dane obce/obce dane
Explanation:
Ja w tym kontekście stosuję "dane obce".

"Oferujemy Państwu możliwość bezpłatnego pobierania raportów typu A lub B zawierających dane obce: za każdy poprawnie wprowadzony do Systemu rekord ..."
http://www.amron.pl/uploads/oferta dla RM_www1.pdf

"Sąd krajowy ma jednak wątpliwości co do tego, czy ciążący na skarżącej w postępowaniu przed sądem krajowym zgodnie z § 47 ustawy o telekomunikacji obowiązek udostępniania danych abonentów usługodawcom spisów abonentów i usług biura numerów, rozciągający się na dane obce i nieuzależniony od zgody lub braku sprzeciwu abonenta lub jego operatora jest zgodny z prawem Unii."

"Problem polega na tym w jak w wydajny sposób połączyć się z centralną bazą danych i "wyrównać" zasób informacji tzn. przesłać swoje nowe dane - oraz pobrać nowe dane obce, które w swojej konfiguracji ankieter uznał za interesujące. "
http://www.digipedia.pl/usenet/thread/77/242003/
"możemy pobrać (importować) dane z zewnętrznego źródła (bazy danych, pliku), w wyniku czego, będziemy mogli "obce dane" przetwarzać w aplikacji Excel"

Selected response from:

Maria Schneider
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1dane obce/obce dane
Maria Schneider
3 +1dane zewnętrzne
Tradpol


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dane zewnętrzne


Explanation:
Tak bym to rozumiała...

Tradpol
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marlena Trelka
42 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
datos ajenos
dane obce/obce dane


Explanation:
Ja w tym kontekście stosuję "dane obce".

"Oferujemy Państwu możliwość bezpłatnego pobierania raportów typu A lub B zawierających dane obce: za każdy poprawnie wprowadzony do Systemu rekord ..."
http://www.amron.pl/uploads/oferta dla RM_www1.pdf

"Sąd krajowy ma jednak wątpliwości co do tego, czy ciążący na skarżącej w postępowaniu przed sądem krajowym zgodnie z § 47 ustawy o telekomunikacji obowiązek udostępniania danych abonentów usługodawcom spisów abonentów i usług biura numerów, rozciągający się na dane obce i nieuzależniony od zgody lub braku sprzeciwu abonenta lub jego operatora jest zgodny z prawem Unii."

"Problem polega na tym w jak w wydajny sposób połączyć się z centralną bazą danych i "wyrównać" zasób informacji tzn. przesłać swoje nowe dane - oraz pobrać nowe dane obce, które w swojej konfiguracji ankieter uznał za interesujące. "
http://www.digipedia.pl/usenet/thread/77/242003/
"możemy pobrać (importować) dane z zewnętrznego źródła (bazy danych, pliku), w wyniku czego, będziemy mogli "obce dane" przetwarzać w aplikacji Excel"



Maria Schneider
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paulistano
1 hr
  -> abrigada :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search