Cesión de suelo por obra futura

Polish translation: cesja terenu w zamian za część wybudowanych na nim budynków/cesja terenu za udział w wybudowanym obiekcie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:Cesión de suelo por obra futura
Polish translation:cesja terenu w zamian za część wybudowanych na nim budynków/cesja terenu za udział w wybudowanym obiekcie
Entered by: Maria Schneider

09:46 Mar 27, 2008
Spanish to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Spanish term or phrase: Cesión de suelo por obra futura
Kontekst:

Olga Furmanowska
Spain
cesja terenu w zamian za wybudowane część wybudowanych na nim budynków
Explanation:
Nie wiem czy istnieje krótsza nazwa
cesja terenu za udział w wybudowanym obiekcie
z tego, co wiem, nie chodzi o zwykłe użyczenie

najciekawszy artykuł na ten temat poniżej

--------------------------------------------------
Note added at   4 godz. (2008-03-27 14:09:28 GMT)
--------------------------------------------------

Przepraszam za pomyłkę powinno być:
cesja terenu w zamian za część wybudowanych na nim budynków/ udział w wybudownych budynkach
Selected response from:

Maria Schneider
Poland
Grading comment
Dziękuję ślicznie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5cesja terenu w zamian za wybudowane część wybudowanych na nim budynków
Maria Schneider
4użyczenie gruntów/gruntu/terenu pod budowę
Monika Jakacka Márquez


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
użyczenie gruntów/gruntu/terenu pod budowę


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-03-27 12:52:06 GMT)
--------------------------------------------------

3.2 - w Zarządzie Dróg i Transportu (ustalenie technologii robót oraz zawarcie umowy użyczenia terenu pod budowę przyłącza) w Łodzi przy ul. ...
www.zwik.lodz.pl/module-Klienci-Kategoria-109.html

że przygotowano dokumentację na pozwolenie w sprawie budowy kanalizacji wsi Sierakowo, Leszno, Gostkowo tj. umowy użyczenia terenu pod budowę pompowni ...
bip.przasnysz.pl/upload/pr03_s07_protokol.doc

prawnych uregulowań – umowy użyczenia terenu pod budowę drogi. W tej umowie znajdzie się przyrzeczenie, że zostanie dokonany wykup tego terenu na rzecz ...
http://sosnowiec.naszemiasto.pl/wydarzenia/493351.html

28 marca Wójt podpisał umowę z UKS-Skórzewo użyczenia gruntów pod budowę boiska sportowego. ...
www.dopiewo.pl/wojt2003.php

Osoby te zawarły z Gminą Białystok cztery umowy użyczenia gruntu pod budowę trasy kopernikowskiej. Tym samym możliwa jest realizacja inwestycji drogowej, ...
http://epodlasie.wipb.pl/biptest/um_bialystok/bip/showFile.p...



Monika Jakacka Márquez
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 24

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
cesja terenu w zamian za wybudowane część wybudowanych na nim budynków


Explanation:
Nie wiem czy istnieje krótsza nazwa
cesja terenu za udział w wybudowanym obiekcie
z tego, co wiem, nie chodzi o zwykłe użyczenie

najciekawszy artykuł na ten temat poniżej

--------------------------------------------------
Note added at   4 godz. (2008-03-27 14:09:28 GMT)
--------------------------------------------------

Przepraszam za pomyłkę powinno być:
cesja terenu w zamian za część wybudowanych na nim budynków/ udział w wybudownych budynkach

Example sentence(s):
  • rezydent Miasta zapoznał się z wnioskiem PBI "Kornas" o zawarcie umowy dotyczącej działki Nr 108 obręb 10. PBI "Kornas" zaproponowało wybudowanie na tej działce budynków i przekazanie ich Miastu w zamian za tereny w Dzielnicy Portowej.
  • la obtención por el cedente de una parte o participación en la obra futura la titularidad suficiente del cesionario sobre el solar que le permita anto la obtención de financiación ajena

    www.kolobrzeg.pl/.../modules.php?op=modload& name=Subjects&file=index&req=viewpage&pageid=177
    civil.udg.es/members/Pages/ruda/mini06.htm
Maria Schneider
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 60
Grading comment
Dziękuję ślicznie.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search