filmar / filmadora

Polish translation: foliować/urządzenie do foliowania

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:filmar / filmadora
Polish translation:foliować/urządzenie do foliowania
Entered by: JuliaKubik

08:48 Mar 29, 2011
Spanish to Polish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
Spanish term or phrase: filmar / filmadora
Witam ponownie :)

Tłumaczę artykuł o magazynie, jaki zainstalował Carrefour. Mam problem, bo nigdzie nie mogę znaleźć słowa "filmar" oraz "filmadora". Nie jestem pewna czy chodzi o oklejanie taśmą...
Mam również problem z "cuellos de botella". Oto fragment tekstu:

"Cuando el programa informático detecta que en el hueco de picking no queda más producto, envía una orden al maquinista más cercano para que pase más mercancía de una posición de almacenaje, a una de picking. Durante las horas de recogida –el almacén trabaja 24 horas al día, los siete días de la semana– un mismo hueco de picking puede ser renovado varias veces, en función de la demanda que tenga el producto en cuestión. Cuando el preparador lleva la carga a la zona destinada frente al muelle de recogida, la paleta se filma manualmente –para no formar cuellos de botella en la filmadora–, y el sistema automático genera entonces una etiqueta en la impresora más cercana que se adhiere a la paleta".

Będę bardzo wdzięczna za pomoc!
Pozdrawiam,
Julia
JuliaKubik
foliować/urządzenie do foliowania
Explanation:
filmem nazywają przezroczystą folię

--------------------------------------------------
Note added at 31 minutos (2011-03-29 09:20:28 GMT)
--------------------------------------------------

a cuello de botella to korek czy też zastój
Selected response from:

Marlena Trelka
Spain
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2foliować/urządzenie do foliowania
Marlena Trelka
4owijać folią stretch - owijarka folią stretch lub maszyna do owijania folią stretch
Karolina Blachucka


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
foliować/urządzenie do foliowania


Explanation:
filmem nazywają przezroczystą folię

--------------------------------------------------
Note added at 31 minutos (2011-03-29 09:20:28 GMT)
--------------------------------------------------

a cuello de botella to korek czy też zastój

Example sentence(s):
  • http://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=1&sqi=2&ved=0CBUQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.marketeo.pl%2FOferta%2FUrz%25C4%2585dzenie-do-foliowania-Foliant-520-134936.html&rct=j&q=urz%C4%85dzenie%20do%20foliowania&ei=AKSRTcj9Do7H4Abkm-n8AQ&usg=AFQjCNHByeTfk0
Marlena Trelka
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź!!! :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Michlik: ewentualnie krócej foliarka
16 mins

agree  Maria Schneider
4 hrs

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
owijać folią stretch - owijarka folią stretch lub maszyna do owijania folią stretch


Explanation:
http://ciechan.com.pl/test/katalog.pdf

wpiszesz w google podane nazwy i wyskocza ci filmiki zdjecia i opisy..
sa duze maszyny do owijania folia stosowane do duzej ilosci towarow tak jak w supermarketach (palet itp)...dlatego w tym przypadku odroznia sie reczne owijaniea palety od owijania jej w ¨filmadora¨...:)

Karolina Blachucka
Spain
Native speaker of: Polish
Notes to answerer
Asker: Dzięki Karolina!!!! :)





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search