maquinaria avicolapecuaria

Polish translation: Maszyny do hodowli bydła i drobiu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Spanish term or phrase:maquinaria avicolapecuaria
Polish translation:Maszyny do hodowli bydła i drobiu
Entered by: Marlena Trelka

08:28 Apr 13, 2011
Spanish to Polish translations [PRO]
Marketing / Market Research
Spanish term or phrase: maquinaria avicolapecuaria
maszyny rolnicze, ale jakie????
Marlena Trelka
Spain
Maszyny do hodowli bydła i drobiu
Explanation:
Znalazłam przykład.
Selected response from:

Tradpol
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Maszyny do hodowli bydła i drobiu
Tradpol
4 +1maszyny do hodowli bydła i drobiu
Kasia Platkowska
2maszyny do hodowli zwierząt
Magdalena Szymańska


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
maszyny do hodowli zwierząt


Explanation:

Domyślam się.

Magdalena Szymańska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  AgaWrońska: "Zwierzęta" to pojęcie zbyt ogólne, bo włącza też np. zwierzęta futerkowe, ryby, zwierzęta cyrkowe, itp. które tez przecież się hoduje.
1 hr
  -> zgodziwszy się :)

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Maszyny do hodowli bydła i drobiu


Explanation:
Znalazłam przykład.


    Reference: http://www.all-biz.info/pl/buy/goods/?group=1054128
Tradpol
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AgaWrońska: napisałabym tylko "maszyny związane z hodowlą" bo "maszyny DO hodowli" jakoś średnio mi brzmią...
1 hr

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
maszyny do hodowli bydła i drobiu


Explanation:
Raczej chodzi o to.

--------------------------------------------------
Note added at 14 minutos (2011-04-13 08:42:50 GMT)
--------------------------------------------------

DRAE:
pecuario, ria.
(Del lat. pecuarĭus).
1. adj. Perteneciente o relativo al ganado

Patrz: http://www.pl.all-biz.info/buy/goods/?group=1054128

Kasia Platkowska
Spain
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AgaWrońska: napisałabym tylko "maszyny związane z hodowlą" bo "maszyny DO hodowli" jakoś średnio mi brzmią..
1 hr
  -> Dzieki. Moze tez byc "przeznaczone do hodowli"




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search