tapón de PP con recubrimiento interno de MDPE de presionar y girar

Polish translation: patrz poniżej

13:10 Nov 27, 2018
Spanish to Polish translations [PRO]
Medical - Materials (Plastics, Ceramics, etc.) / butelka na lek xanax
Spanish term or phrase: tapón de PP con recubrimiento interno de MDPE de presionar y girar
Trankimazin 2 mg se presenta en frasco de vidrio color ambar con 30 ó 50 comprimidos y tapón inviolable de LDPE o en frascos cuadrados de HDPE y tapón de PP con recubrimiento interno de MDPE de presionar y girar.
Anna Kruczek
Poland
Polish translation:patrz poniżej
Explanation:
Polipropylenowa nakrętką zabezpieczającą przed dostępem dzieci z uszczelnieniem z MDPE
"tapón de presionar y girar", czyli nakrętka zabezpieczającą przed dostępem dzieci, taka, jaką się naciska i przekręca.

Przykładowo:

"Pojemnik HDPE z uszczelnieniem z miazgi tekturowej/aluminium/poliestru/MDPE i polipropylenową nakrętką zabezpieczającą przed dostępem dzieci. "

https://ec.europa.eu/health/documents/community-register/201...
Selected response from:

Kasia Platkowska
Spain
Grading comment
Dziękuję serdecznie :) Bardzo mi Pani pomogła.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1patrz poniżej
Kasia Platkowska
5korek z polipropylenu ... LDPE
Tradpol


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
korek z polipropylenu ... LDPE


Explanation:
https://www.plastisax.com/cuando-usar-polietileno-hdpe-ldpe-...

Tradpol
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
patrz poniżej


Explanation:
Polipropylenowa nakrętką zabezpieczającą przed dostępem dzieci z uszczelnieniem z MDPE
"tapón de presionar y girar", czyli nakrętka zabezpieczającą przed dostępem dzieci, taka, jaką się naciska i przekręca.

Przykładowo:

"Pojemnik HDPE z uszczelnieniem z miazgi tekturowej/aluminium/poliestru/MDPE i polipropylenową nakrętką zabezpieczającą przed dostępem dzieci. "

https://ec.europa.eu/health/documents/community-register/201...


    https://ec.europa.eu/health/documents/community-register/2016/20160826135429/anx_135429_pl.pdf
Kasia Platkowska
Spain
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję serdecznie :) Bardzo mi Pani pomogła.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marlena Trelka
3 hrs
  -> Dzięki :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search