corrige

Polish translation: poprawia

08:03 May 10, 2014
Spanish to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical: Health Care / cosméticos
Spanish term or phrase: corrige
linia kosmetyków obejmująca spray do włosów, szampon, błyskawiczną maseczkę
jakoś mi nie brzmi koryguje kształt włosa, ponadto w guglach nie znajduję kosmetyków do włosów, które miałyby takie działanie

CORRIGE LA FORMA DEL CABELLO
La línea Corrective de XXX corrige y re-estructura la fibra capilar.
Productos de máxima calidad para modificar, de forma natural, la forma original del cabello.
Basados en amino-ácidos naturales que re-organizan los enlaces internos de la fibra capilar.

spray>
El uso habitual de este producto consigue una relajación progresiva de rizos y ondas, y elimina el encrespado.
- Corrige y re-estructura la forma de la fibra capilar.
- Relaja de forma progresiva rizos y ondas.
- Suaviza y alisa la cutícula capilar, facilitando el peinado.
- Controla el volumen y el encrespado.
- Se obtiene un acabado brillante y natural.

szampon i maseczka
El Bain Shampoo Corrective y la Instant Mask Corrective son el tratamiento previo para la aplicación de los Sprays de la línea.
Marlena Trelka
Spain
Polish translation:poprawia
Explanation:
Poprawia strukturę włosa
Wzmacnia strukturę włosa

PS. Wymagający klient chyba nie domaga się dosłownego tłumaczenia.
Selected response from:

IwonaASzymaniak
Poland
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5regeneruje
Aleksandra Hasior
4poprawia
IwonaASzymaniak
3Poprawia
Joanna Starovich Perez
3poprawia (strukturę włosa, kondycję włosa, skręt włosa)
Agnieszka Piotrowska


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
regeneruje


Explanation:
pomysł zaczerpnęłam z: http://cosmetic24.pl/Loreal_Absolut_Repair_Cellular_Odzywka_...
corrige y re-estructura la fibra capilar- regeneruje i odbudowuje

Aleksandra Hasior
Poland
Native speaker of: Polish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poprawia


Explanation:
Poprawia strukturę włosa
Wzmacnia strukturę włosa

PS. Wymagający klient chyba nie domaga się dosłownego tłumaczenia.

IwonaASzymaniak
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dzięki

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poprawia (strukturę włosa, kondycję włosa, skręt włosa)


Explanation:
A moze po prostu szampon poprawiający(strukturę włosa, kondycję włosa, skręt włosa)..często pojawia się w google


    Reference: http://hkhf.pl/19469-kallos-szampon-poblyskowy-vanilla-do-wl...
    Reference: http://www.aptekaslonik.pl/prod_info.php?c=&products_id=2211...
Agnieszka Piotrowska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Poprawia


Explanation:
Poprawia i odbudowuje/regeneruje wewnętrzną i zewnętrzna część włosa

http://republikakobiet.pl/uroda/piekne-wlosy-nowoczesna-piel...

Joanna Starovich Perez
Spain
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in SpanishSpanish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search